Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik had er maar 1

Zitten er twee aan elkaar :slight_smile:!

Oh twee kleine dan? Heb er zelfs een foto van gedeeld hier, totaal niet gezien

Ja, in het midden zit zo’n scheur randje! Dan heb je twee zakjes. Een zakje was echt ruim voldoende voor m’n gezicht net!

1 like

Mijn exit-adventskalender is zo leuk!

8 likes

Oh leuk joh! Goed dat je het nog post

1 like

ik ook tot nu toe! was er echt bang voor haha

Jaaa ik vond m ook zo lekker ruiken! Alles tot nu toe ruikt lekker, en kerstig :heart:

1 like

Vandaag een zakje voor een kop ‘warme chocolade salted caramel melk’ met ammeretini koekjes erbij.

En nog een foto van de kalenders. Links is dus die van mij.

7 likes

Dit product is gewoon 20 euro. :scream:

2 likes

Balea

Samenvatting

1 like

Paarse body shop

Samenvatting

1 like

MAC dag 4

Summary

MAC pigment in kleur ‘Rose’

1 like

Klopt en de wat Bush mini detangler rond de €10,-. Eigenlijk doet dat er natuurlijk niets toe, maar het is stiekem wel leuk.

Jaa klopt. Maar ik verbaasde me meer omdat die van dag 1 zo klein is haha.

Nou, ben ik weer hoor, over mijn bier adventkalender. Maandag eindelijk contact gehad met de klantenservice. Ze zouden het die dag of uiterlijk dinsdag versturen. Het is woensdag en het pakket is nog steeds niet verzonden. Heb nu maar gemaild dat ik mijn geld terug wil. Niet echt een leuke verrassing meer om een week te laat een adventskalender aan mijn vriend cadeau te doen :roll_eyes:

2 likes

Ik ga deze vannacht direct uitproberen! Ben benieuwd haha

Ik ook! Heb al een beetje opgesmeerd en het leek een olie, maar misschien kneep ik niet hard genoeg?

Bij de ultimate bodyshop kalender kreeg ik de Shine Lip Liquid in de kleur apple taffy Kleur vind ik mooi staan.

foto

5 likes

Dag 4 van de Asos adventkalender: de cream on nourishing body cream van Rituals in de geur flamingo flower & pink grapefruit. Ik smeer me nu 2x daags in met body lotion, dus ook dit cadeautje komt weer heel goed van pas. En het ruikt super lekker!

5 likes