Het adventkalender-topic (Deel 1)

Eerste koffiesmaak die een beetje tegenvalt, de irish cream van vandaag. Rook heel lekker naar caramel in het zakje maar smaakt eigenlijk nergens naar. Morgen is kokos, misschien dat ik die vandaag ook opmaak en dan zit ik zaterdag weer op schema.

Balea

Samenvatting

Ruikt goed

1 like

Paarse bodyshop

Samenvatting

Hele stevige vijl wel

1 like

Ik heb bijna de hele Ikea-kalender opgegeten en ik vind alle bonbonnetjes echt heerlijk! Heel erg lekker. :smiley: (Adventkalenders ontgaan me, ik deed het voor de bonnen, dus don’t shame me!)

2 likes

Nyx dag 5
Vandaag zat er een concealer kwastje in. Best handig, had alleen wel op wat sprankelends gehoopt op de 5de, misschien een palette? Dit valt een beetje tegen.

Ja, die is echt heerlijk!

1 like

Dag 5 van de Asos adventkalender: een klein tubetje van Australian pink clay van Sand and Sky. Het is wel echt een klein tubetje, maar zag online dat het ook wel duur spul is. Een gezichtsmasker is altijd fijn. Dus - alweer-heel erg blij mee

Kan iemand voor mij checken of dit product in de kleine rituals adventkalender zit? Dus specifiek de ice shower gel. Ik wil dit namelijk voor mijn vriend kopen, maar als het ook in die adventkalender blijkt te zitten koop ik iets anders voor hem. Ik wil mezelf niet spoilen met de rest van de inhoud, dus daarom kijk ik liever niet zelf.
Antwoord kan ik spoiler zodat de rest ook niet gespoiled wordt :stuck_out_tongue:

Samenvatting

In de advent kalender van 59.90 zit deze in een 70 ml verpakking.

1 like

Lief! Dankje :slight_smile:

Er zitten twee bonnen in: eentje die sowieso 5 euro tegoed heeft, en een andere die tussen de 5 en de 1000 euro tegoed heeft. Hoeveel er op de tweede bon staat kan ik pas vanaf 24 december ontdekken, haha, want daarvoor moet je naar de Ikea zelf om hem te laten scannen! Ik heb voor de kalender 9,95 betaald, dus ik heb er in elk geval 5 cent en een hoop lekkere chocolaatjes voor kado gekregen.

1 like

Oh hebben ze het veranderd? Normaal was er bij beide bonnen kans op een hogere geldwaarde

Vind dit altijd zo’n tegenvaller he. Aan de vorm van het vakje had ik 't al wel verwacht, maar blijf 't echt een goedkoop opvulcadeau vinden

Bij de ultimate adventskalender van de bodyshop kreeg ik de Camomile Gentle Eye Make-Up Remover

foto

3 likes

In de kalender van Mac zat vandaag een mini mascara, maar echt een testertje…

ja :frowning: maar het was ook geen dure kalender en ik vond de rest tot nu toe heel leuk, dus oh well

True! Maar dit is zo’n cadeautje dat in 95% van de adventskalenders met verzorgingsproducten zit dus ben er wel een beetje klaar mee hahaha

Dag 3, 4 en 5 van de lookfantastic kalender: een toner, twee oogschaduw kwasten en een (volgens mij anti-rimpel) crème. Daarvoor zat er nog een haarproduct in en een oogschaduw palette van Morphe. Super tevreden tot nu toe, en echt een feestje om open te maken elke dag!

Foto’s

7 likes

Ik ben zo blij met dat iemand hier de Zalando beauty kalender tipte. :smiling_face_with_three_hearts:

Eerste vijf dagen

6 likes

Ja hij is top he! Wat een feestje elke dag. Ik zag dat die creme van vandaag 75 euro kost, daarmee heb je de kalender er al bijna uit :grin:

1 like