Die van mij is eerder een soort gel! Heb alvast iets op gedaan en lijkt wel goed te zijn! Zit geen gek smaakje aan ofzo gelukkig want daar hou ik echt niet van en ruikt ook redelijk neutraal.
Ik heb vandaag geen koffie gedronken want brak maar het smaakje was Irish cream. Komt morgen wel, samen met die van morgen.
Ik vind m fijn!
Dag 4 van Nyx
Het is een candy slick lip gloss in de kleur cream bee. Deze had ik al maar was ik kwijt geraakt, dus top dat ik hem terug heb!
Dag 5 is best wel groot dus hoop dat er wat leuks inzit!
Misschien heb ik 'm net helemaal opengemaaktâŠ
Aw nou
Ben nog altijd aan het wachten tot mân kaas kalender komt. Kon volgens A.mazon tot 7 december kunnen duren, mehh. Maar dan mag ik wel meerdere vakjes openen. Zodra ie binnen is, zal ik wel delen wat er zoal voor kaasjes in zitten voor de nieuwsgierigen!
@Tessa zĂł jaloers op jouw MAC kalender. Mân vriendin heeft hem ook, echt wat een fantastisch ding. Ik ga hem mezelf volgend jaar cadeau doen denk ik (30 nov jarig, dus top).
Oh ja mijn Ciaté nagellak advent begint leuker te worden! Beetje een valse start met de eerste 2 dagen, maar de 2 daarna waren wel leuk gelukkig.
Dat ding zelf is al zo prachtig joh . Maar wel echt heel groot hoor hahaha. Vind het ook echt leuk! Vorig jaar had ik Rituals maar dit vind ik echt veeeeel leuker.
Dat is balen! Nee inderdaad dan is de verrassing een stuk minder leuk.
Eerste koffiesmaak die een beetje tegenvalt, de irish cream van vandaag. Rook heel lekker naar caramel in het zakje maar smaakt eigenlijk nergens naar. Morgen is kokos, misschien dat ik die vandaag ook opmaak en dan zit ik zaterdag weer op schema.
Ik heb bijna de hele Ikea-kalender opgegeten en ik vind alle bonbonnetjes echt heerlijk! Heel erg lekker. (Adventkalenders ontgaan me, ik deed het voor de bonnen, dus donât shame me!)
Nyx dag 5
Vandaag zat er een concealer kwastje in. Best handig, had alleen wel op wat sprankelends gehoopt op de 5de, misschien een palette? Dit valt een beetje tegen.
Ja, die is echt heerlijk!
Dag 5 van de Asos adventkalender: een klein tubetje van Australian pink clay van Sand and Sky. Het is wel echt een klein tubetje, maar zag online dat het ook wel duur spul is. Een gezichtsmasker is altijd fijn. Dus - alweer-heel erg blij mee
Kan iemand voor mij checken of dit product in de kleine rituals adventkalender zit? Dus specifiek de ice shower gel. Ik wil dit namelijk voor mijn vriend kopen, maar als het ook in die adventkalender blijkt te zitten koop ik iets anders voor hem. Ik wil mezelf niet spoilen met de rest van de inhoud, dus daarom kijk ik liever niet zelf.
Antwoord kan ik spoiler zodat de rest ook niet gespoiled wordt