Het adventkalender-topic (Deel 1)

Tot nu toe issie leuk!

1 like

Echt leuk! Ik vind de goodiebox advent tot nu nog een beetje tegenvallen met kleine droogshampoo dag 4 en kleine handcreme dag 5 plus groot vak waarin een masker zit ipv een palette maar wie weet.

1 like

Kijk, wilde net foto’s posten, hoef ik dat niet meer te doen.
Ben ook erg blij met deze kalender.

2 likes

Ik ga volgend jaar voor de lookfantastic kalender haha zo zonde dit deze prutjes tot nu toe :frowning:

3 likes

Wow! Ik zie het nu ja. Hij ruikt wel heel lekker, ga hem snel gebruiken.

@Misty dan mag jij morgen haha :grin:

2 likes

@Blonde Zal het meteen maar doen haha

Lookfantastic dag 6

Samenvatting

Deze vind ik wat minder, draag nooit nude kleuren… Gaat in weggeefbox

2 likes

Balea

Samenvatting

Badconfetti, meh

Paarse body shop

Samenvatting

Heeeeel leuk

3 likes

De nyx calender heeft vandaag een plumping lipgloss, met gouden glittertjes!. Best mooi, en het plumping effect is redelijk

Dag 6 asos Mane 'n tail shampoo en conditioner. Erg leuk dat er 2 producten in één vakje zaten. Bij andere kalenders zie je wel eens dat ze dit splitsen. Ik heb goede verhalen gehoord over deze paardenshampoo hahhah

Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet doen, moet dat ding in zijn geheel in een pot thee haha? Heb nu maar wat afgesneden

Vandaag bij de ultimate bodyshop kalender hetzelfde cadeau als @Luzarl , een body butter in de geur juicy pear. Erg leuk en ruikt heerlijk!

1 like

Ik durf de thee eigenlijk niet zo goed te drinken haha, aangezien erop staat 15 jaar oud… Maar jij bent er niet ziek van geworden zo te lezen.

Nu wil ik wel zien wat het is eigenlijk

Ojeee, 10 koppen was ik sowieso niet van plan.

Ja, die thee van vandaag (het is die pu’ erh mini toch, dat kleine ronde ding vond ik ook echt niet lekker.

Was een van de twee die ik echt niet lekker vond.

Hahaha dit heb ik ook gehad! Op aanraden van mijn tante hadden we twee kalenders gekocht, maar na 5 dagen vonden we het wel heel gek dat we alleen cadeau’s hadden. Toen maar de tante opgebeld en die heeft ons flink uitgelachen :see_no_evil:

Ja de eerste thee smaken waren tot nu toe niet echt mijn ding. Denk dat ik er tot nu toe 2 lekker vond. Maar ik hou goede hoop voor wat nog gaat komen haha. Hopelijk komen er nog wat groene en witte thee smaken.

Ik heb wel het idee dat er dit jaar minder thee in de zakjes zit. Of ik heb vorig jaar geluk gehad haha

Was ik misschien! Ben er ook zo blij mee :heart_eyes:

1 like

Ik heb de Look Fantastic en de Zalando Beauty en ben met allebei zo blij! Echt mooie fijne spullen van goede merken.