Het adventkalender-topic (Deel 1)

Tot nu toe erg blij met mijn kalender van Balea en die van mijn vriend! Voor Sinterklaas kreeg ik vier lessen Russisch cadeau :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik zoek de waarde van de producten altijd op en sta elke keer versteld :grin:. Ben ook echt met alles zo blij.

Ik ook helaas. Heb die van gisteren niet eens gedronken, mijn enthousiasme is al gedaald :sweat_smile:

Vandaag zat er in de nyx calender een oogschaduw! Het is een rode kleur met kleine goude glitters.

Fotos

Dag 7 van de Asos adventkalender: hyaloronzuur van the ordinary. Ik gebruik al meer van dit mooie merk, dus ik ben er héél blij mee.
Gisteren zat er shampoo en conditioner van mane 'n tail in, dat was het eerste waar ik niet blij mee was. Ik gebruik alleen sls en siliconenvrije shampoo en conditioner. Dus die ga ik aan een vriendin geven ofzo.

1 like

Haha wat is dit voor shampoo dan?! Nog nooit van gehoord. Hoe kan een paardenshampoo goed werken?

Hahahaha ja. Het is dus shampoo die gebruikt wordt voor de manen van een paard, en toen gingen mensen de shampoo ook gebruiken en kwamen ze erachter dat het een hele fijne shampoo was. Op de verpakking staat ook dat het voor paarden en mensen gebruikt kan worden. Het blijkt een hele goede shampoo te zijn. Ben benieuwd!!

Hoe dan Hahahah. Ben heel benieuwd hoe je het vind!

Afgelopen 3 dagen!

3 likes

Dag 7 van de Lookfantastic kalender, blij mee, dit merk is altijd goed.

Samenvatting

3 likes

Ik vind de thee van vandaag heel lekker!

In de ultimate bodyshop kalender kreeg ik een douchegel in de geur warm vanilla. Hij ruikt erg lekker

foto

Balea dag 7 en 8

Samenvatting

Heb de makeupremover weggegeven aan een vriendin, créme heel blij mee

Hierboven van TBS

Vandaag de smaak waar ik het meeste tegenop zag, sinaasappel chocola. Vind m ook echt niet lekker , heb er mee bonen bij gedaan om de smaak iets minder te maken maar natuurlijk proef ik het juist bij deze wel heel goed.

Vandaag ben ik aan m’n pukka thee kalender begonnen! Ik heb nog 8 dagen in te halen :slight_smile:

12 likes

Ik vind de chocolaatjes uit de Ikea kalender wel lekker. Die van vandaag was met pure chocola en marsepein. Kan ik wel waarderen. Ik vind de chocolaatjes lekkerder dan die van vorig jaar.

1 like

Vorig jaar vond ik de chocolaatjes ook niet zo lekker, dus had nog getwijfeld of ik hem dit jaar zou kopen. Maar de chocolaatjes zijn inderdaad lekkerder gelukkig.

Ik ga volgend jaar ook maar voor de goedkope ikea kalender denk ik. Mijn kaufland Lindt kalender valt zo erg tegen, er zitten zo veel dubbele in… en (ik heb hem helemaal uitgepakt want ontevreden) er zitten in totaal maar 4 echte lindtballen in

Dag 8 Asos adventkalender: het au natural palette van Sleek. Ik gebruik zelden oogschaduw maar vind het wel leuk om uit te proberen.

Wat kostte die ASOS kalender? Zie hier echt leuke dingen voorbij komen. Even onthouden voor volgendjaar.

3 likes