Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik vind het tot nog toe een beetje tegenvallen. Die van vandaag niet op, lus geen marsepein, die van gisteren vond ik heel vies

Reactie: Ik heb jarenlang een palette gebruikt van Sleek en het is echt heel fijn!. Ik heb ook de asos kalender en ben er heel blij mee. Ik heb er 57 pond voor betaald.

2 likes

Ik heb ook de ASOS kalender, en ik ben elke dag nog super blij verrast met de producten :smiley: volgend jaar koop ik hem weer!

1 like

Volgens mij heb ik er rond de 50 euro voor betaald. Want hij kost rond de 65 euro en ik had hem op glamour day met 20% korting gekocht.

1 like

Dag 8 bij de ultimate bodyshop kalender kreeg ik een shea body butter full size

Dag 9

Balea

Samenvatting

Anti klit en glansspray

Bodyshop

Samenvatting

Allebei weer blij mee

Voor wie de balea kalender heeft.

ik heb net het masker geprobeerd. Ruikt lekker naar kaneel, alleen mijn gezicht is rood! Je ziet precies waar ik gesmeerd heb. Het doet niet zeer en ging ook niet branden maar kan er toch niet tegen. Hopelijk trekt het zo weg en gaat mijn huid niet jeuken.
Dus kleine tip: test eerst een stukje of gebruik het niet als je nog weg moet.

Balea mannen kalender:

Tot nu toe echt leuke dingen voor de man,
Douchegel, gezichtcreme, scheercreme, lippenbalsem, masker, handig alles in 1 tooltje. Nog meer maar kom er niet op. Leuk als je vriend toch wel e.a. wil gaan gebruiken maar niet weet of het wat is voor hem. Of leuk vindt om het te gebruiken voor een keer. Ruikt ook allemaal goed.
Betere spullen dan badconfettie en badparels zoals bij de vrouwen versie. Maar misschien komt het nog.

1 like

Die heb ik nog liggen maar gestopt ivm zwangerschap. (Al mag deze versie wel) Kijk het nog even aan en geen make-up erop. Bedankt iig voor de tip.

Geen idee of je moet blurren, denk niet dat iets verpest wordt maar ik deed voor de zekerheid.

Ik heb ook wel eens zo’n reactie gehad op een masker en het trok bij mij vanzelf weg! Na een paar uur was het al veel minder. Wel super vervelend, liep echt met een knalrood hoofd rond :joy:

2 likes

Dag 8 Lookfantastic adventkalender

Samenvatting

Dag 9 Lookfantastic adventkalender

Samenvatting

Niks! Het vakje was leeg :frowning_face: Wat een tegenvaller. Alle andere vakjes gecontroleerd, gelukkig niet nog een leeg vakje gespot. Maar nergens een dubbel product dus. Dacht dat ie wellicht in een ander vakje zou zitten. Op IG gekeken, en zou een gezichtsreiniger moeten zijn. Gelukkig zit er vloeipapier om de producten zodat ik niet alles al heb gezien…

1 like

Heb het haarmasker al uitgeprobeerd, was heel fijn!

En meen je niet zeg, wat jammer :frowning: Misschien kun je met de klantenservice contact opnemen?

2 likes

Ben al in contact met de klantenservice van Lookfantastic via DM op Twitter. Maar ja, om nou zo’n tubetje te laten nasturen vind ik ook weer zo wat… Wellicht kunnen ze hem bij de volgende maandbox doen, heb ik abo op.

1 like

Ah ja dat zou een fijne oplossing zijn, hopelijk gaan ze erin mee!

1 like

Ik heb de Balea kalender van DM en ben er ook heel blij mee! Wel goed dat ik hier de waarschuwing over de maskertjes zie, daar ga ik iemand anders blij mee maken.

@Misty, wat jammer joh! Ik hoop dat ze het netjes wordt opgelost

1 like

Bij de ultimate bodyshop kalender kreeg ik vandaag in minivorm een scrub in de geur kokosOpzich leuk maar wel erg klein voor een scrub

Ik had nergens last van met het masker van Balea, gelukkig!

1 like

Heeft niks met je roodheid te maken, maar dat masker rook wat mij betreft ontzettend naar Goldstrike. Heb ik slechte ervaringen mee, dus ging haast over m’n nek.

2 likes

Dat was het drankje waar het me aan deed denken!

Roodheid is gelukkig weg.

Dag 9 Asos adventkalender: ik heb het al weggegeven, dus weet het merk even niet meer. Maar het was een leave-in conditioner. (Gebruik zelf geen haarproducten met siliconen)

Dag 10 Asos adventkalender: de Oskia London renaissance cleansing gel. Schijnt erg fijn te zijn, dus blij mee!

Ik vind de Asos adventkalender echt een aanrader!

1 like

Jaja, er zat vandaag weer wat in het vakje :smile: (gelukkig weet ik nu dat er verder geen lege
vakjes zijn omdat ik alles gisteren afgezocht heb naar vermist tubetje. Deze wordt nagestuurd door Lookfantastic, kan wel even duren, maar vind dat niet erg. Samen met maandelijkse box versturen ging niet, komt uit verschillende lokaties)’

Dag 10 dus van de LF kalender

Samenvatting

3 likes