Ja ik heb hem aan mijn date gegeven, maar de eerste 5 waren haal flauw en hadden weinig smaak! Echr jammer
Ik had gisteren van balea een
Samenvatting
Bodybutter
En van tbs een
Samenvatting
Douchegel british rose
Vind wel schattig zo klein haha! Heb m’n meteen opgedaan, ook al is het nachtcreme. Zit toch de hele dag thuis te werken. Lekker vette creme!
Vandaag nog 2 theetjes drinken en dan ben ik weer mee . Ik kon dit weekend geen rustige momentjes vinden, dus ik liep maandag 3 dagen achter. Ik vond de laatste soorten helaas wat minder. Ik hou sowieso niet van sterke thee, dus dat geeft niet, maar de smaken waren iets te zoet voor mij. Wel een heel fijne manier om te ontdekken wat ik graag en minder graag drink. De koekjes van BAQ zijn vaak ook extreem zoet en zou ik los niet kopen (de fudge en meringue, de andere dingen zijn wel echt heerlijk), maar ik ben vaak heel slecht in even goed ontspannen voor bed, dus nu moet ik wel. Hoewel niet alles dus mijn smaak is, ben ik wel heel blij met de kalender. Ik wil deze gewoonte ook hierna verder zetten, haha. En dan ga ik ook op zoek naar enkele goede, kwalitatieve theesoorten.
Mijn Ravensburger-kalender is ook heel leuk. De raadsels zijn héél goed te doen, ondanks mijn roestige Duits. Ik heb 1 vakje gemist, omdat ik bij het woord “ster” het deurtje opendeed van de sterrenwacht, i.p.v. het raampje waar een sterretje als versiering hangt. De hints heb ik ook nog niet echt nodig gehad.
Ik heb de kaas adventkalender EINDELIJK binnen!!
Het heeft 11 dagen geduurd voordat ie binnen was, dus ik kon gelijk elf vakjes openen. En zoals beloofd zou ik delen wat erin zat. Dus hier een samenvatting van wat er t/m dag 11 in zit.
De doos van buiten
De doos van binnen
Kaasjes dag 1 (Witte cheddar) en dag 2 (Red Leicester)
Dag 3 (Applewood) en dag 4 (Wensleydale met cranberries) klinkt een beetje fancy allemaal.
Dag 5 (Jarlsberg) en dag 6 (Double Gloucester)
Dag 7 (Wensleydale Gingerbread) en dag 8 (Mexicana Original Hot Cheddar met paprika & Jalapeño. Wederom ook weer fancy haha)
Dag 9 ( Weer witte Cheddar) en dag 10 (Weer een Red Leicester)
En vandaag dag 11 (Applewood)
Ook zitten er verder Cheesy jokes achter ieder deurtje van de kalender
Ok, dit is waarschijnlijk een hele lange post geworden, maar geniet. Ik zal later ook updates geven of de kaasjes lekker zijn.
Die jokes .
Ja heel cheesy haha
Omg LAF IT
Ja sorry maar ik heb 'm al helemaal open . Zal het deze week wel ff op een rijtje zetten in een spoiler!
Dag 11 Asos adventkalender: de Nars velvet matte lip pencil in de kleur train blue. De kleur is voor mij als #basicbitch echt veel te heftig. Even kijken of ik er iemand blij mee kan maken.
Dag 12 Asos adventkalender: de pro-collagen marine cream van Elemis. Heb hem vanochtend meteen op gedaan en het voelde wel lekker. Zag dat dit potje gewoon iets van €80,- kost!
Ik zou dag 11 wel willen overnemen als dat mag!
Ik wil hem je wel opsturen voor de verzendkosten?
Ja leuk!
Heb jij de yourdailyteacup of een andere theekalender?
Yourdailyteacup.
Ooh wauww dan denk ik nu helemaal dat er iets mis is met mijn smaakpapillen haha, te zoet?! Of misschien heb ik wel een misproductie, ik begin me echt te ergeren want alle smaken lijken op elkaar en alles smaakt gewoon naar thee. Ben echt zwaar teleurgesteld erover.
Oh wat jammer van de kleur. Ik had meer geluk, had een nude tint. Weet even de naam niet meer. Ben wel heel blij met deze kalender. Al zo het geld waard.