Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oh, hmm. Ik had toen net Fruit African Safari, Raspberry Jam en Ivan Chai geprobeerd als laatste thee’s. Die zijn wat zoeter en ik hou blijkbaar niet zo van die fruitige smaken, merk ik. Gisteren dronk ik Soothing Lemon (ik loop nog steeds 1 dag achter), maar die vond ik heel neutraal. Ik heb de lemon niet geproefd. Inderdaad heel gelijkaardig aan andere thee die er al in zat. Mijn favorieten tot nu toe zijn de Feel Well Balanced, Gunpowder en Sinterklaasthee, die vond ik erg lekker.

Jammer dat je zo teleurgesteld bent! Ik vind het nog steeds wel leuk en de thee’s over het algemeen wel lekker, maar meestal niet “waw”. Maar mijn standaard ligt volgens mij best laag. Ik ben al blij dat er nog geen enkele thee in zat, die ik niet lekker vind. En ik vind het ritueeltje erg leuk. Maar ik kan me wel inbeelden dat als je een grotere thee-fan bent, dat je er niet heel gelukkig van wordt.

1 like

Ik heb hier een unboxing van gezien en vond dat er veel troepjes in zaten eigenlijk. Zelfs 28 euro vind ik hem nog niet echt waard.

1 like

Balea en paarse tbs;

Samenvatting

Gister twee keer shampoo, nu twee keer de bijpassende conditioner. Heel tof!

5 likes

for dull hair.
That’s for me :joy:

Dan blijf ik het doen!

5 likes

Ja en het is ook echt heel weinig? Er stond bij 1-3 kopjes maar ik krijg er moeilijk 1 sterk kopje uit…

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het een beetje beu ben :joy: ik ben net verhuisd en mn badkamermeubel was eerst mooi leeg en netjes, nu ligt het vol met doucheproducten. Ik hoef echt een jaar niet meer naar het kruidvat. En dan komen er nog 11 pakketjes x 4 kalenders… dit doe ik volgend jaar niet meer

3 likes

Ik verzamel alles in bakjes in een laatje, per soort product.

Dat doe ik ook, maar alsnog is het veel. Want 13 dagen x 4 kalenders is 52 spulletjes. En dat is gewoon veel, hoe je het ook sorteert of opbergt

1 like

Haha ja klopt, ik heb er ook 4. Ik gebruik meteen wat of sorteer wat ik weg wil doen. Scheelt ook weer iets ruimte
Volgend jaar doe ik 1 beauty kalender, 1 met eten oid.

1 like

Herkenbaar. Ik krijg altijd als bedankje aan het eind van het jaar ongeveer 5 ritueel pakketten of douche foams heel lief maar ik geef ze vaak weg ahah

1 like

Ja, dat is de grootste reden waarom ik alleen adventskalenders heb met dingen om meteen te eten/drinken (en die met raadsels, maar dat is ook niet om te houden :yum:). Heel leuk al die producties, alleen blijf je er wel lang mee zitten en je gebruikt ook heel vaak niet alles. Op den duur gaat het in m’n weg liggen (ik woon ook heel klein). Door sint/kerst/advent liggen hier nu momenteel sowieso al veel extra dingen (cadeautjes, adventskalenders etc.) en hoewel ik er echt van geniet, kijk ik ook al uit naar het moment dat m’n oppervlakken weer leeg zijn :joy:.

2 likes

Ik ga heel veel aan mn nichtjes geven denk ik maar, anders word ik gek!

2 likes

Dit vind ik ook. Het is gewoon thee en ik drink het ook. Maar nog niks waarvan ik denk “wauw, dit ga ik kopen”. Ik denk dat ik ook heel veel smaken blind niet zou kunnen onderscheiden van elkaar.

2 likes

Super chill!! Besteld!! 4 kleuren die ik sowieso gebruik dus dat is voor mij sowieso een winst. :blush:

1 like

@Solsikke en @WhereTheLightIs niet leuk voor jullie maar ik ben ergens wel een beetje blij dat ik niet de enige ben. En @Hinkje bedankt voor je antwoord. Raspberry Jam en Ivan Chai heb ik nog niet geprobeerd, die twee dagen had ik net geen tijd, hopen op wat smaak haha. Het ritueeltje vind ik ook leuk, helpt zeker om meer thee te drinken (wil ik altijd maar vind er nooit de tijd voor ofzo).

2 likes

Stuur maar even een privé berichtje

Ik vind het jammer dat in de luxe kalender van rituals vrijwel exact dezelfde producten zitten als vorig jaar. Volgens mij zelfs op dezelfde dag?

Is ie het waard? Iemand die hem heeft en er blij mee is?

Daarom heb ik Rituals een jaartje overgeslagen haha, beide kalenders leken te veel op vorig jaar. Hoop dat 't in 2020 beter is!

1 like