Ja dat hoop ik ook. Had niet gekeken vantevoren wat erin zit maar dat zal ik volgend jaar wel doen.
Ik had de Rituals kalender vorig jaar en het jaar daarvoor en toen zaten er ook veel dezelfde spullen in. Als ik nu soms dingen voorbij zie komen, lijkt het nog steefs hetzelfde gebleven. Daarom dit jaar voor een andere kalender gegaan.
Todays harvest
Samenvatting
Tbs: mango handcrème. De derde handcrème uit de kalender, beetje jammer
Balea: scrub voor onder de douche met gember hibiscusgeur. Die wil ik wel graag gaan gebruiken, rook lekker!!!
Vandaag in de Asos kalender… een knalgroene Crayola beauty stift voor op het gezicht. Dit is het eerste cadeau waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet
Is dat niet een soort groene concealer voor wallen/donkere kringen onder je oog
Bij de ultimate bodyshop kalender kreeg ik
Samenvatting
Dag 10: Shampoo in de geur strawberry (Geur vind ik heel zoet)
Dag 11: Handcreme van 100 ml (wow) in de geur Moringa
Dag 12: Carrot cream moisturizer (heerlijk)
Dag 13: Conditioner in de geur strawberry
Dag 14: Showergel in de geur British Rose ( heel fleurig en zomerse geur, wel lekker)
Niet verwacht dat er zo iets groot in zou zitten.
Nee ik ook echt niet!
Nee het is voor de ogen, lippen en wangen en het heeft heel veel pigment.
Helaas niet. Op deze foto kan je de kleur zien https://www.reallyree.com/wp-content/uploads/2018/06/crayola-beauty-face-crayon-swatches-650x426.jpg.
Heb je dezelfde kleur gekregen? Volgens mij zitten er in de kalender verschillende kleuren, dus ben benieuwd of er mensen zijn die wél een draagbare kleur hebben gekregen
Ik heb een donkergroene gekregen. Geen idee wat ik daarmee moet. Ik vond het vakje van gistereren eerlijk gezegd ook tegenvallen.
Jaa ik heb ook groen gekregen!
Eigenlijk is dit topic voor mij gewoon een adventkalender op zich, omdat er bijna dagelijks te lezen valt wat anderen hebben gekregen van hun kalender. Dit vind ik veel leuker dan dat ik zelf bepaalde adventskalenders zou hebben. Alleen die van de IKEA kon ik makkelijk mee dealen omdat ik dat soort chocolaatjes makkelijk op krijg. Ik zou het echt benauwd krijgen als er dingen inzitten die ik niet leuk vind van ‘wat moet ik hiermee en aan wie raak ik het kwijt?’. En dingen weggooien doe ik liever niet. Daarom is Secret Santa voor mij ook best een goede oefening al pakt dat altijd wel goed uit.
Vandaag kreeg ik bij de Ultimate bodyshop kalender Een geurtje, the white musk flora. Ruikt erg lekker!
Bij de ultimate bodyshop kalender kreeg ik
Leuke kalender hè. Ik heb de zelfde
Jaa tot nu toe ben ik er heel blij mee!
Wow wat goed dat je je in kan houden! Kan dat zelf met normale adventskalenders wel maar met die kraskalenders gewoon totaal niet haha
Ik ga de laatste dagen van de advent op vakantie. Nu twijfel ik of ik al die doosjes mee moet nemen of ze gewoon al van te voren moet openmaken.