Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik vond er dus helemaal niets aan omdat je niet per dag ‘beloond’ wordt. Je krijgt een afbeelding holadiejee. :joy: Ik vind het echt knap van je geduld, in ieder geval.

1 like

Pakt niemand meer iets uit ? :joy:

4 likes

Bij de ultimate bodyshop kalender kreeg ik gisteren een oogschaduw kwast. Niet echt nodig maar kan ik altijd gebruiken. Vandaag kreeg ik de een dagcrème, hier wel heel blij mee!

foto

Oils Of Life™ Intensely Revitalising Cream

3 likes

Vandaag kreeg ik bij de ultimate bodyshop kalender

Spoiler

Een fel rode lipsgloss in de kleur cherry gum 004

3 likes

Oh jeetje ik ben het helemaal vergeten de afgelopen dagen!

Hier foto!

6 likes

Ik heb de raadselkalender van Ravensburger afgemaakt, omdat ik het de komende dagen erg druk heb en weinig/niet thuis ben. Ik vond het erg leuk. De raadsels waren over het algemeen helemaal niet moeilijk, maar er zaten leuke dingen tussen. Mooi gemaakt.

Door al die adventskalenders heb ik eigenlijk wel zin om er volgend jaar ook 1 (zelf) samen te stellen, haha. Lijkt me ook een leuk projectje.

2 likes

Hier de afgelopen 4 dagen van de Nivea en Asos kalenders :wink:

Samenvatting

3 likes

Ik heb gelezen dat die pillow spray dus echt heel goed werkt, mensen met zware slaapproblemen kunnen er zelfs door slapen

1 like

Een paar dagen terug had ik in de mac kalender een kleurloze glanzende lipgloss is dit nog een ding?? Ik wil niet ondankbaar zijn maar ik heb echt al een paar dingen gehad waar ik niet zo blij mee ben, testertjes enzo

Ja glanzende lippen komen weer terug geloof ik (volgens insta)

Ik heb alles al open😂

had 'm geprobeerd maar mijn haar plakt steeds aan mijn lippen :sob:

Ik heb die andere twee lipglossdingen ook al weg gegeven . Ik word heel naar van dat plakkerige ja. Wat vind jij van de kalender? Ik was in het begin heel enthousiast maar nu iets minder :stuck_out_tongue:

die eerste gloss was ik wel blij mee! candy box ofzo heet ie? Heel mooi! maar wil wel even op zoek naar een lipstick in die kleur ipv de gloss. Ik vond 'm verder ook wel een beetje tegenvallen eigenlijk… leuk voor dit jaar maar volgend jaar koop ik iets anders!

1 like

De Nivea en Asos kalenders van vandaag. Weer originele cadeautjes! En excuses voor de donkere foto’s. Deze dagen is het nooit licht als ik thuis ben :expressionless:

Samenvatting

1 like

Vandaag

Ga dit wel allebei weggeven

Mocht dat zijn omdat je geen bad hebt. Ze zijn ook heerlijk te gebruiken in een voetenbad, of in je stofzuiger (jawel) of in een hotel natuurlijk.

1 like

Stofzuiger?!

2 likes

Jaa i know maar ik denk dat mn nichtjes ze beter kunnen gebruiken, die hebben echt een bad! Stofzuiger is ook wel een goed idee ja

2 likes

Vandaag

Ik dacht dat het van die handwarmers waren en was extreem enthousiast, maar het zijn verkoelende oogpads. Ook wel lekker!

Ik dacht ff huh heeft balea nu nipple covers :speak_no_evil:

1 like