Het adventkalender-topic (Deel 1)

Mijn bodyshop kalender was zo kapot dat ik hem maar helemaal open heb gemaakt. 1 vakje was leeg maar dat cadeautje heb ik al eerder gehad, toen zaten er ineens twee cadeautjes in een vakje.

Vakjes 22-23-24 dus

Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

En dat ontbrekende cadeautje was een kokos handcrème

Balea

Ik heb de lookfantastic kalender en gister zat er een wermbrauwpotlood in, zo eentje waarin je het potloodje eruit Kunt draaien. Mijn potloodje was helemaal leeg, dus ik nam contact op met de klantenservice. Die reageren nu dat ze geen invloed hebben op de inhoud van de kalender… beetje gek? Nu ben ik verder wel helemaal tevreden maar toch jammer

@Misty jij had toch ook contact opgenomen toen je een vakje miste?

Ik ben ook echt zo blij met mijn Yankee Candle kalender! Zo jammer dat het alweer bijna voorbij is.

1 like

De opbrengst van de afgelopen 3 dagen:

Van Links naar rechts. Weer heel blij met alles! En alles fullsize!

4 likes

Oh dat is raar zeg! Ik miste idd een heel product. Die wordt nu nagestuurd ergens begin januari. Kon ook kiezen voor een kortingsbon voor de webshop. Maar heb liever het cadeautje dus wacht wel :smile:

Vind de reactie bij jou raar. Snap dat ze geen invloed hebben op de inhoud, maar als mijn product nageleverd kan worden lijkt me dat bij de jouwe ook geen probleem.

Loop gruwelijk achter met plaatsen van de inhoud… Even kijken of ik morgen of dinsdag tijd heb om ze allemaal even te plaatsen. Heb wel de foto’s :wink:

1 like

Terugmailen dat je daar niet mee akkoord gaat. Zij zijn toch verantwoordelijk voor het afleveren van een goed product. Als ze dat niet kunnen nastreven dan een kortingscode of iets anders, lijkt mij.

3 likes

De asos kalender vond ik vandaag weer heel erg leuk Een mini Laura Mercier transparante poeder ter waarde van 25 euro!!

2 likes

Bij de ultimate bodyshop kalender kreeg ik vandaag een handcrème in de geur British Rose, 100ml. Lekker maar echt genoeg handcrème voorlopig…

Ja ik dacht ook al weer een :rofl:

1 like

Jaa he! Had toch liever nu iets anders gehad haha

1 like

Pff raar zeg!! Heb inderdaad een bericht teruggestuurd @Broodrooster, ben benieuwd naar verdere reactie.

2 likes

Vandaag bij de ultimate advent kalender kreeg ik Drops Of Youth Concentrate serum,30 ml. Een favoriet van mij, zo’n lekkere serum voor je gezicht! Echt heel blij mee

Ja ik kende het niet maar voelt heel fijn !
Nog maar een dag :sob:

1 like

Jaa zo jammer!

De laatste vind ik ook wat tegen vallen

Jaa, een beetje. Aan de ene kant had ik er meer van verwacht, op de 25ste een gaaf cadeau, maar niet een masker en een haarband…Maar aan de andere kant was ik wel opzoek naar een haarband als ik mijn gezicht ging verzorgen. Maar deze haarband is leuk tijdens kerst maar daarna?

Dag 25! | helaas :cry:

foto

1 like

Dat is wel wat ik begrepen heb. Misschien kun je iets bij de service balie?

Ik weet dat ze vaak vanaf de periode dat ze ingaan een tijdje bij de ingang staan om die kaarten te scannen! Dus dat je voordat je de winkel ingaat weet hoeveel erop staat.

En misschien weet @Oprah of je het ergens anders kan checken?

@SpeedOfSound

Dit klopte bij mij in ieder geval, ben na die eerste kaart geweest en een medewerkster bood aan hem gelijk te scannen.