Terugmailen dat je daar niet mee akkoord gaat. Zij zijn toch verantwoordelijk voor het afleveren van een goed product. Als ze dat niet kunnen nastreven dan een kortingscode of iets anders, lijkt mij.
De asos kalender vond ik vandaag weer heel erg leuk Een mini Laura Mercier transparante poeder ter waarde van 25 euro!!
Bij de ultimate bodyshop kalender kreeg ik vandaag een handcrème in de geur British Rose, 100ml. Lekker maar echt genoeg handcrème voorlopigâŚ
Ja ik dacht ook al weer een 
Jaa he! Had toch liever nu iets anders gehad haha
Pff raar zeg!! Heb inderdaad een bericht teruggestuurd @Broodrooster, ben benieuwd naar verdere reactie.
Vandaag bij de ultimate advent kalender kreeg ik Drops Of Youth Concentrate serum,30 ml. Een favoriet van mij, zoân lekkere serum voor je gezicht! Echt heel blij mee
Ja ik kende het niet maar voelt heel fijn !
Nog maar een dag 
Jaa zo jammer!
De laatste vind ik ook wat tegen vallen
Jaa, een beetje. Aan de ene kant had ik er meer van verwacht, op de 25ste een gaaf cadeau, maar niet een masker en een haarbandâŚMaar aan de andere kant was ik wel opzoek naar een haarband als ik mijn gezicht ging verzorgen. Maar deze haarband is leuk tijdens kerst maar daarna?
Dat is wel wat ik begrepen heb. Misschien kun je iets bij de service balie?
Ik weet dat ze vaak vanaf de periode dat ze ingaan een tijdje bij de ingang staan om die kaarten te scannen! Dus dat je voordat je de winkel ingaat weet hoeveel erop staat.
En misschien weet @Oprah of je het ergens anders kan checken?
Dit klopte bij mij in ieder geval, ben na die eerste kaart geweest en een medewerkster bood aan hem gelijk te scannen.
Ik vind het ongezellig dat mijn kalender afgelopen is.
Deze ga ik sowieso dit jaar kopen. Vind de inhoud leuker dan voorgaande jaren!
Ahh ik wil eigenlijk niet kijken, wil dat het een verrassing is. Maar als ik nu kijk ben ik het in december alweer vergeten, of niet? 
Jaaa sowieso!!
Is dit een grap