Ik vind het ongezellig dat mijn kalender afgelopen is.
Deze ga ik sowieso dit jaar kopen. Vind de inhoud leuker dan voorgaande jaren!
Ahh ik wil eigenlijk niet kijken, wil dat het een verrassing is. Maar als ik nu kijk ben ik het in december alweer vergeten, of niet?
Jaaa sowieso!!
Is dit een grap
Neh
Het is augustus??? Ik vind dit echt bizarā¦
Haha dat mag je vinden.
Persoonlijk vind ik de hele voorpret van de adventskalenders die ik dit jaar ga nemen uitzoeken nog bijna leuker dan de kalenders openmaken. Dus ik vind het juist leuk dat een van mijn favoriete merken bekend heeft gemaakt wat de inhoud van een van hun kalenders is. (ze schijnen dit jaar drie verschillende te hebben: een voor retailers (deze dus), travel (KLM) en een eigen rituals only variant)
Ahhh ja ik heb er ook echt zin in. Kijk echt uit naar die van zalando beauty en die van look fantastic, maar deze van Rituals ziet er ook top uit, nog niet eerder gehad!
Ik zou best een advent-kalender willen met allemaal verschillende ijsjes.
Omg zou er een dg koffiecapsuleskalender bestaan. Ik had vorige jaar koffiebonen met een smaakje en dat vond ik zo leuk
Omg het bestaat
Meer shower foams en dit zijn meer āmijnā geuren dan bijv vorig jaar haha. Die van vorig jaar heb ik ook niet gekocht omdat hij op paar producten na hetzelfde was als 2018 naar mijn idee. Maar deze is echt totaal anders qua inhoud. Uiterlijk vind ik trouwens ook leuker dan voorgaande jaren hahaha, eens niet zoān half misvormde kerstboom.
Ohh ik hoop weer die van Asos te bemachtigen. Die vond ik zó leuk vorig jaar. Heb er al weer helemaal zin in!
Ja die was echt top! Veel verschillende producten van merken die ik nog niet kende, echt leuk om te proberen was het.
Jaa die zag ik hier echt pas veel te laat! Die zou ik ook wel willen, kun je je ergens inschrijven ofzo? Dat je een mail krijgt?
Dat weet ik eigenlijk niet. Denk gewoon goed in de gaten houden? Ik zal is kijken wanneer ik ām heb besteld vorig jaar.
Edit: 28 september!
Zo leuk om dit topic te zien!
Vorig jaar bedacht dat het me leuk leek om voor mān zusje een adventkalender te maken en andersom. Maar dat bedacht ik toen half november. Maar doorgeschoven naar dit jaar, dus nu al op zoek naar kleine cadeautjes!
Ik heb het vorig jaar ook gedaan, 25 cadeautjes, was erg leuk!
Oh jaaa dit is mooi! Ze deden al een paar jaar achter elkaar die boom met kadootjes erin dus het werd wel een beetje saai.