Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ben erg benieuwd in hoeverre de inhoud van deze afwijkt van de “gewone”!

Oohh, die wil ik! :heart_eyes:

Ik ga dit jaar weer voor Neuhaus. Elke dag een bonbon maakt mij gelukkig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Oeeeh die wil ik!

Ik vind deze echt leuk, ben wel benieuwd naar de inhoud. Ben ook echt benieuwd naar die van asos, als die net zo leuk is als die van vorig jaar, dan neem ik hem zeker!

Ik had vorig jaar die van de Bijenkorf en die vond ik heel leuk. Ben benieuwd of ze dit jaar ook met een leuke komen haha.

Ik kijk er nu al naar uit! Vorig jaar ben ik er voor het eerst helemaal voor gegaan en had ik er 5 en ik denk dat het dit jaar weer van dat zal zijn :grin:.

Vorig jaar had ik o.a. de thee + BAQ-kalender van Your Daily Tea Cup. Ik was niet helemaal onder de indruk van de smaken, maar ik vond het dagelijkse ritueeltje wel echt heel gezellig, dus ik wil dit jaar dezelfde kopen of een gelijkaardig concept.

1 like

Ik kijk er ook alweer naar uit. Ik hoop dit keer de bodyshop kalender te bemachtigen. Ik ben 2 jaar op een rij te laat! :upside_down_face:
De Rituals kalender vind ik ook leuk. En als je van geurkaarsen houdt, kan de Yankee Candle kalender wel iets zijn.

Mijn vriend had ik van Beerwulf een kalender gegeven!

1 like

Die geurkaars-kalender klinkt leuk, maar ik ben zelf vooral van de kalenders met eten in :laughing:. Kalenders met spullen en verzorgingsproducten zijn minder m’n ding, want dat blijft hier dan toch maar liggen. En vorig jaar had ik eentje met raadsels, dat was ook wel erg leuk.

2 likes

Wat voor soort producten zaten er vorig jaar in? En weet je toevallig nog hoe duur hij was?

Ik had hem voor ongeveer 55 pond besteld en op 22 september 2019.

1 like

Ik vond de geurkaarsenkalender op de duur zo saai worden! En er zaten echt een paar misselijkmakende geuren in die van Yankee Candle. :grinning:

1 like

Ik wil graag die van the bodyshop of rituals en een thee kalender :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Weet iemand vanaf wanneer de Rituals kalender vorig jaar ongeveer te koop was?

Ik heb deze binnen! Die van 2019 als het goed is, maar boeie. Ik ga gewoon geen spoilers opzoeken van vorig jaar.

Vorig jaar had ik die van Your Daily Teacup en ik was zwaar teleurgesteld. De zakjes zaten gewoon allemaal in een doosje gepropt, het was geen leuk ding om neer te zetten met vakjes. En de smaken waren allemaal een beetje saai. Ik keek er na een tijdje ook niet meer naar uit om ze open te maken, volgens mij heb ik nu nog een paar zakjes liggen.

Ik weet niet meer wanneer ze uit kwamen in 2019, maar ik heb op deze website gelezen dat de 2D op 7 september komt en de 3D op 1 oktober.

NIET KLIKKEN ALS JE GEEN SPOILER WIL:

2 likes

Ik was ook teleurgesteld in die thee kalender. Vond de meeste smaken wat vlak/niet sterk. Heb een paar maanden geleden de laatste zakjes weggegooid. Het idee was leuk…

1 like

Ik heb er al helemaal zin in. Vorig jaar kon ik er niet zo van genieten vanwege een verhuizing maar dit jaar ben ik er klaar voor. Ik ga denk ik voor de look fantastic kalender, puur omdat dat onderhand een traditie is en ik het design en de artikelen altijd goed vind.
Ik wil ook graag de Tuinen kalender. Die had ik vorig jaar voor het eerst en die vond ik echt verassend goed voor de prijs die je betaalde. Moet zeggen dat die me echt verbaasde.

Mijn bankrekening roept me nu al terug, al dat kopen, maar het is zo leuk :sweat_smile:

Wat voor producten zaten er vorig in de kalender van De Tuinen? Klinkt wel heel leuk nl!

Hm even denken hoor. Als ik het me goed herinner een aantal cremes en serums voor lichaam en gezicht, maskers, CBD olie, een jade roller. Eigenlijk allerlei dingen voor in de badkamer rondom verzorging, geen make up volgens mij. Ik vond het ook heel erg meevallen hoeve mini’s erin zaten. Een aantal full size producten en een aantal producten die tussen een mini en full size in zaten.

2 likes