Je kan die van lookfantastic al in pre order bestellen!
Wat een goeie site! Gelukkig heb ik het geheugen van een goudvis, want ik want ik onthoud echt nooit wat er in een kalender zit. De ASOS-kalender was vorig jaar één grote verrassing, ondanks dat ik 10x de unboxing had gezien
Oh die ga ik ook ff in gedachten houden!
Ik had een thee adventkalender van Pukka afgelopen jaar en die is met echt super goed bevallen! geen herhaling in de smaakjes en het overgrote deel vond ik lekker. Hij is misschien minder ‘fancy’ dan zo’n losse thee kalender, maar dit is wel handig
Ik wil dit jaar een puzzelkalender, van Gibsons ofzo. Ken geen andere merken eigenlijk, dus als iemand toevallig tips heeft.
Oh ik wist helemaal niet dat dat bestaat! Klinkt erg leuk. Maar waar laat je de puzzels zodra je hem gemaakt hebt? Zo te zien zit er geen verpakking bij zodra je de dag geopend hebt?
Goede vraag, niet bij stilgestaan. Terug in het vakje misschien, wat wel erg onhandig is.
Haha ja er was een geur die ik zelfs niet op de wc durfde te zetten. Maar dat is natuurlijk wel altijd een risico!
Ja die wil ik ook eens dit jaar! Vorig jaar twijfelde ik steeds en toen in uiteindelijk overstag was kon ik hem nergens vinden. Hopelijk dit jaar wel
Ik heb vast een lijstje gemaakt met naar welke advents ik wil gaan kijken. Tot nu toe: puzzels, yankee en koffie.
Omg… die nieuwe van de bodyshop is de 2de box al gewoon uitverkocht! De duurste kan je nog aanvragen, komt er nog. En de goedkoopste is er, maar ik vond de 2de wel een goede optie, zucht! Waarom gaat die toch altijd zo snel op!
Huh waar kon je die kopen dan? Ik heb mijne gewoon in de winkel gehaald vorig jaar, is dat nu al overal op?
Deze site is echt niet goed voor me, heb me zojuist op de wachtlijst voor die van Liberty London gezet. Nu nog ff sparen.
Hij komt lijkt mij nog gewoon op de bodyshop website en in de winkels. Ze zijn zelden uitverkocht meteen.
Hij stond op Zalando Lounge een aantal dagen terug
NYX 24 dagen
Clinique
Die van Cultbeauty is ook geweldig maar wel 199 pond (geen verzendkosten naar EU dat dan weer wel). Hieronder een spoiler van alle producten van de kalender van Cultbeauty.
Op youtube zijn er ook spoilers van de producten van de Lookfantastic kalender.
Spoiler inhoud Lush advent kalender
Ben zelf erg benieuwd naar de fairtrade koffie adventkalender via Amazon en deze voor in bad.
Oh heb je een link van die koffie kalender?
Oh je hebt er drie verschillende! ook met pads maar als je bij amazon zoekt op C&T Koffie adventskalender vindt je de drie opties.