Klopt het dat er alleen een 12 dagen kalender is? Ik kan altijd zo ontzettend slecht zoeken op die site…
Ik ga volgende week naar aachen en de dm met de auto, dus als iemand toevallig in zuid limburg woont en een balea kalender wil, hmu
Vandaag had de DM nog geen enkele adventskalender! Terwijl online stond dat er wel kalenders aanwezig zouden zijn. Hoop dat ze ze volgende week wel hebben.
Je kan ‘m ook online bestellen en bij jouw DM filiaal laten bezorgen! Dan weet je zeker dag je er eentje kan scoren bij je volgende bezoek.
Ik heb net de lookfantastic adventskalender gepre-ordered. De producten die al bekend zijn gemaakt klinken goed, en de variant van vorig jaar was ook mooi gevuld dus helemaal zin in. Nu wel even klaar met geld uitgeven, vandaag was een heftige dag voor mijn bankrekening.
Heb gisteren deze gekocht, de ultimate kalender van the body shop. Had vorig jaar ook de ultimate versie en vond het zo leuk! Er zitten geloof ik wel iets van 2 producten in die er vorig jaar ook inzaten, maar die geef ik denk ik cadeau.
Heb ook het kerstdorp van Rituals en een chocoladebeertjes kalender van Lindt. Wil nog graag die van Balea en dan is het wel mooi geweest

Ahh ik wil zo graag deze kalender van Bonne Maman - elke dag een mini jam, hoe leuk! Maar volgens mij kan je hem alleen in USA en UK bestellen, sad.
Vraag me af of er nog een van zalando beauty gaat komen dit jaar. In Duitsland is hij er wel
Weet iemand of er ook een Nederlandstalige variant is van een Escape room adventskalender? Ik vind ze alleen maar in het Duits
Weet iemand of DM ook naar Nederland verstuurt? Denk het niet want kan het niet vinden maar ik woon niet in de buurt van een DM.
Wel wat duurder
Mijn H&B-kalender is verstuurd en wordt in 2 delen bezorgd? Eentje door DHL en de ander door Royal Mail (3 dagen later). Heeft hier iemand enig idee wat er in het 2e deel zit?
Heb je meer besteld? Als het goed is heb je in je email wel een overzicht van wat er in 1 en 2 zit.
Wel evht kut trouwens want mijn bestelling kwam ook in twee delen en die van Royal Mail is dik vertraagd
Hahaha nee ik heb niks anders besteld. Pakket 1 is de kalender, ‘pakket’ 2 heeft geen omschrijving. Ben heeeeeeeeel benieuwd (ik hoop op gratis goodies die per ongeluk verstuurd zijn, maar dat zal wel niet )
Weet iemand of de adventkalender van Ikea al in de winkel ligt?
Yes! Ik heb m al gespot
Mijn twee h&b-kalenders zijn vandaag toegekomen! Wat een joekels van dozen! Now the wait begins…
Weet iemand toevallig of de adventkalenders hier (of op een andere website) ook verkocht werden vorige jaar?
Ik zie wel een plaatje bovenin die website staan van de adventkalender, maar ik kan hem nog niet vinden. En ik denk niet dat het er nog inzit dat ik in 2020 nog naar een DM kan haha (vanuit Zuid-Holland).