Ja, werden vorig jaar ook verkocht. De kalenders zijn nog niet overal te koop dus daarom kan je hem misschien nog niet vinden
Hele stomme vraag maar wat is H&B?
Holland en barett (de tuinen)
Ah oké. Thanks
Ik zag net deze voorbijkomen op Facebook
Een adventskalender met Dolce Gusto cupjes.
Ja dat is wel gek!
Dat hadden wel meer mensen gek genoeg…
Ik ga trouwens die van yves rocher nog bestellen!
Die van H&B heb ik net besteld! Van Yves rocher is vandaag gekomen. Is iets kleiner dan ik dacht maar ziet er leuk uit. Rituals heb ik ook al
3 is echt het maximum, toch??
Ik had er vorig jaar 3 en vond dat veel te veel. Aan het einde zit je met meer dan 70 cadeautjes
Ja, klopt wel. Ik heb nog steeds spullen van de 2 kalenders van vorig jaar. Maar het is zo leuk
Iemand idee wanneer de douglas en de Bijenkorf met hun kalenders komen? Wil dit jaar denk ik die van de Bijenkorf.
Ik wil graag die grote rituals kalander kopen. Vind hem zo mooi i😍
Oja, zie het idd. Had even moeten scrollen. Nouja ben benieuwd
Ik heb die van Holland & Barrett net besteld. Zou die van Alverde misschien nog wel willen, maar kom nooit in Duitsland en van wat ik er tot nu toe over heb gelezen valt ie mensen tegen.
Hebben mensen hier ook weer kalenders besteld waarbij je gelijk diezelfde dag iets doet met het cadeautje? Weet dat er vorig jaar mensen bijv thee hadden. Daarvan zou ik er ook wel 1 of 2 willen. Lijkt me zo leuk om dan in december tot kerst elke dag even zo’n verwen momentje te hebben
Ik had vorig jaar de thee kalender van Clipper was 2x 12 eigenlijk. Op dag 13 begonnen de smaakjes weer overnieuw. Maar was een lekkere. Jaar ervoor had ik die van lipton. Zaten 2 zakjes per vakje in.
Ik zag nu deze, https://www.adventskalenderkopen.nl/thee-adventskalender-2020-biologisch/ ziet er erg lekker uit!
( Edit; Niet bij bol doen, is hij heel duur! )
Extra geniet momentje aan de start van de dag.
Ik weet niet of ik nog 2 maand ga kunnen wachten met uitpakken… stiekem zit ik te denken om volgende week al te beginnen met 2 vakjes per week
Ohh ik wil ook! Misschien rij ik na het werk even naar de dm in de buurt. Hoop dat er daar ook veel liggen.
Je kan op de website van de DM kijken of ze op voorraad zijn bij jou in de buurt. Zoek je de kalender op de site en dan bij Verfügbarkeit vul je de plaats in waar je zoekt. Bij de omliggende dm’s is de voorraad dan ook makkelijk te zien.