Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik heb deze van mymuesli besteld. Elke dag een to go bekertje muesli.

2 likes

Ik denk eraan om ook in november al 1 te doen, i.p.v. meerdere in december :grin:.

Mocht iemand nog tips hebben voor een kalender met koekjes/gebakjes (geen chocolade-kalender, die heb ik sowieso al ieder jaar :laughing:), laat maar weten! Vorig jaar had ik thee+baq, maar ik wil dit jaar voor een andere thee-kalender gaan. Ik vond het alleen wel heerlijk genieten iedere avond met m’n koekje, dus zou wel leuk zijn als ik dat dit jaar opnieuw kan doen.

1 like

Joh heb een paar jaar een stuk of 6 gehad. Je kan nooit teveel kalenders hebben :sweat_smile:

2 likes

Met honey heb ik nog £10 korting op de £40 adventcalendar van H&B!

Ok dan moet ik m wel kopen :smiley:

True!! Ik had er vorig jaar 7 of 8! Heerlijk… :smiling_face_with_three_hearts:
Zit nu op 4… :ok_hand:

1 like

Bij mij doet die code het niet :thinking:

Ik heb de Nivea kalender :dancer:

Ik ga denk ik ook in november al beginnen, ik heb 2 kalenders

1 like

Misschien dat ik dat ook wel ga doen! En dan de even dagen de ene kalender en oneven de andere. Zodat ik nog wel een beetje afwisseling heb.

Waar heb je die gekocht? :hugs:

DM! Maar ik zag net dat hij op Amazon net zo duur is als bij de DM.

Ahhh jammer! Hoop dat hij snel ergens in een Nederlandse winkel of webshop komt, zie hem ook alleen bij de DM indd, maar ik woon daar heeel ver vandaan

Volgens mij wordt deze wel gratis in Nederland bezorgd!

Ohhh top thanks!

Heb ook maar direct de Rituals adventskalender besteld :roll_eyes: Via Bijenkorf krijg je als je de “gewone” besteld er gratis een Ayurveda geurkaars bij en als je bij ING bankiert kan je in de rentepuntenwinkel een cadeaukaart van de bijenkorf kopen met 15% korting. Al met al betaal je dan €52,40 ipv 59,90 en heb je dus die geurkaars er gratisch bij.

5 likes

Door dit bericht heb ik precies hetzelfde gedaan :sweat_smile: :joy:

Bij de action gekocht

afbeelding

5 likes

Mijn zusje en ik zouden vandaag naar Duitsland om adventkalenders in te slaan, maar gisteren heeft de Duitse overheid alle NL provincies behalve Zeeland en Limburg tot risicogebied verklaard😭
Nu mag je er alleen heen als je een negatieve test van minder dan 48 uur oud kunt tonen, of als je twee weken in quarantaine gaat.
Bye bye DM😕

Mocht het je troosten; vandaag zitten de winkels in Duitsland dicht vanwege een feestdag.
Alsnog zuur dat je niet naar DM kan natuurlijk, ik baal er ook van.

1 like

Oh, dan was het sowieso uitgelopen op een teleurstelling😅

1 like