Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oke ik heb de 3d versie gekocht van Rituals en die ie vandaag dus binnen gekomen. Nu wil ik deze al in elkaar zetten, maar ben bang dat het dan heel moeilijk is om niet te openen haha. Heeft iemand stiekem al een vakje geopend van een kalender?

De rituals kalender kan je nu met 7,50 euro korting kopen bij de bijenkorf! Je moet dan even bij ing rentepunten winkel een cadeaubon van 50 euro kopen (daar betaal je 42,50 voor) en die kan je dan inwisselen. Als je ff een account maakt krijg je gratis vzk en je krijgt nu ook een kaars cadeau bij de bestelling!

1 like

Maar is dit niet alleen als je ing hebt?

1 like

Ja dat wel, maar misschien dat je dan iemand kent die ing heeft, zijn maar 250 punten namelijk

1 like

Aah zie net dat ze niet de 3D versie hebben.

Ik krijg echt adventkalenderstress van dit topic, haha. Zoveel leuke dingen!

Ik heb de kalender van your daily teacup (@Barbati) net besteld en ga denk ik ook weer die van Rituals vragen.

2 likes

Ik heb ook de porridge advent van mymuesli gekocht. Kwam een aanbieding voorbij met een gratis muesli als je betaalde met klarna dus heb t maar gedaan :smile:

M’n allereerste adventkalender ooit is net aangekomen (de mymuesli muesli kalender). Ik heb toch al het eerste vakje geopend uit nieuwsgierigheid :sweat_smile: en wanneer iets perfect in de verzenddoos past vind ik dat zo satisfying

19 likes

Ik heb net de advent kalender van de Bijenkorf besteld. Zag hem net er tussen staan. Leuke spullen zitten erbij die ik zeker al wilde proberen.

1 like

Vind 't nog steeds jammer dat ik tot op heden geen adventskalender met allemaal kleine parfumpjes voor een normale prijs heb gevonden.

6 likes

Afgelopen jaar hadden ze er een bij Parfumdreams.nl, misschien dit jaar ook weer?

1 like

Aan de mensen die bij H&B besteld hebben, wat kregen jullie uiteindelijk met royal mail? Ben zo benieuwd :stuck_out_tongue:

Op dit moment nog niet, maar ik ga het in de gaten houden!

Ik in ieder geval niks :joy: De track & trace staat ook nog steeds op ‘processing’, dus verwacht niet dat er nog iets komt haha

1 like

Hahaha nou ja mijn pakje via royal mail staat ook nog steeds op processing maar die is wel geleverd! Maar ik had dan ook wel dingen besteld :’)

1 like

Zo leuk allemaal! Ik twijfel tussen een verzorgings kalender (zoals Nivea of een bruisbalkalender, die zag ik op Amazon), een thee kalender (bijv puka), een chocolade kalender (bijv lindt). Twijfel twijfel

Die van clinique hebben ze nu ook bij de Bijenkorf. Wel jammer dat hij grotendeels het zelfde is als vorige jaren.

Edit: ik ben de Bijenkorf advent besteld! Hopelijk krijg ik hier geen spijt van. Iemand ervaring mee ? Ik wou die van Clinique maar die vond ik niet zo leuk.

Vind parfurmado te duur voor het aantal ml wat ik krijg :flushed:

Edit: zie nu dat ze de parfums die ik wil (Viktor and Rolf of Marc Jacobs) niet eens hebben, dan houdt 't al helemaal op haha

Assortiment verandert elke maand

Bij Kiehls en andere merken vind ik het zo cheap als er een nagelvijl, sleutelhanger oid erin zit.

1 like