Ik ga denk ik weer de adventkalender van Asos bestellen, die vond ik vorig jaar echt heel leuk
Iemand al eens een douglas kalender gehad? Ze hebben verschillende varianten(make-up, skincare etc), zien er heel leuk uit vind ik! Maar ik heb nog geen ervaring met douglas producten dus denk er nog even over na
Omg die Charlotte tilbury is echt mooi hĆØ. Komt zoiets in sale denk je? Helaas kan ik op werk niet al te veel make-up behalve wat mascara (dus dat gaat zeker op hehe). Anders had die van Charlotte wel overwogen. Die van Sephora ziet er ook leuk uit.
Omg er een advent van NARS maar niet in NL leverbaar.
Omg die van nars zou ik echt willen.
Okay het is wel overdreven duur!
Ik zag net die van MAC voorbij komen maar die lijkt een beetje tegen te vallen. Had me er al een heel jaar op verheugd
Nars lijkt me geweldig! Zie ook alleen die met de 12 lip producten. Stom dat ze het niet in Nederland gaan verkopen.
Edit: wauw. Heel duur die van Nars
Kijk eens naar de nars advent van 2018 OMG waarom wist ik er toen niets van
Ik ben echt zo erg aan het twijfelen over die van Essie. Ik heb echt een paar weken geleden nog al mān nagellak op zitten ruimen en nu alleen 10 kleuren overgehouden die ik vaak draag. Twijfel of ik het niet een beetje zonde vind om die collectie weer te gaan verdubbelen
Ik moet ook echt uitkijken met dit topic. Zie elke keer kalenders voorbijkomen die ik nog nooit had gezien en nu ineens ook weer wil. Nog even en mān hele kamer staat dalijk vol in december.
Heb vorig jaar de skincare gehad maar eigenlijk weinig gebruik van gemaakt. Maar dat ligt eerder aan mij dan aan de kalender hoor haha. Inhoud is wel leuk.
Ohh die was echt geweldig!
Ik twijfel nu echt welke te kopen. Heb vanaf vorig jaar in een apart spaarpotje gespaard. (Haha). Zodat ik de aanschaf echt kon verantwoorden dit jaar.
Welke beauty kalenders zijn nou echt leuk? Vind het jammer dat die van CT tilburry maar 12 dagen is. En oja⦠gister net een lippenstift gekocht die daar volgens mij ook weer in zit.
Die van Benefit is ook leuk. Zelf heb ik die niet gekocht, omdat ik daar al veel van heb. Die van sephora ziet er ook leuk uit met ook wat maskers erbij.
Wat slim van dat potje! Ik denk ook vaak āahh leuk kalenders! Maarja weer zoveel geldā¦ā
Ik vind die van Essie wel tegenvallen⦠zoveel kleuren die op elkaar lijken.
Ik had nog niet echt naar de inhoud gekeken, maar zit net een video ervan te kijken en vind hem inderdaad echt heel erg tegenvallen. Die hele kalender bestaat ongeveer uit 2 kleuren waarvan ik er een eigenlijk nooit draag. En er zitten ook best veel van die troepjes in. Wel jammer!
Ik vind die van NYX er ook wel echt tof uitzien. Denk dat het die of die van Yves Rocher wordt.
Vind het zo jammer dat naar Duitsland gaan niet echt een optie meer is dit jaar. Anders had ik echt nog sowieso die van Balea gekocht en nog iets van een Kinder chocola kalender.
Ja! Toen ik mezelf vorig jaar eindelijk had overtuigd om er 1 te kopen was die ik wilde uitverkocht! Bij de rabobank kan je op je spaarrekening verschillende spaarpotjes maken dus stort daar nu elke maand 12,50 op.
Ik was dus laatst vet enthousiast over de Bonne Maman adventkalender met mini jam potjes, maar was heel teleurgesteld toen ik hem vanuit NL niet kon kopenā¦
Maar nu staat hij ook in de Nederlands webshop yesss. En ik zag net een Ad op Instagram, blijkbaar krijg je met de code BMIG10 ā¬10 korting.
Oh dit had je niet moeten zeggen
De verzending is wel 8,95 hmmā¦
Oh phoe dat had ik nog niet gezien, dat is wel prijzig!
Positief denken: al met al is 't 1,61 euro per potje. Best leuk toch voor de kerstdagen
Edit: en dit is nog zonder die postcode te gebruiken
Ik heb hem maar gewoon besteld haha, kan niet wachten!