Geld helemaal waard als je er zo blij van wordt!
Ik heb de Nivea adventskalender besteld
Ik heb de Bijenkorf advent kalender binnen. Na m’n nachtdiensten ga ik het gewoon open maken en gebruiken .
Ik heb de Rituals en twijfel voor nog 1.
Balea vond ik niet zo vorig jaar. Wel veel verschillende soorten items maar ik moet niks hebben van die speciale kerstgeur. Als het gewone producten waren wel weer gedaan.
Zelfde voor yves rocher.
Clinque heb ik nog steeds niet op van vorig jaar.
Misschien dat ik voor de Asos kalender ga.
Die van CT ziet er mooi uit maar wat een geld. Heb ook niet eerder wat gebruikt van dat merk.
Edit: bij google kwam easy toys advent naar voren. Iemand dat al keer geprobeerd?
Wat leuk Ik zat al te hopen op een theekalender die je gewoon in een winkel kan kopen. Ik ga hem ook halen!
Ja vind dit veel fijner dan bestellen! Voor vier euro verwacht ik er niet al te veel van. Maar leuk om eens te proberen.
Nee maar dit klonk serieus leuk! Heb even gekeken en hij ziet er ook mooi leuk uit. Word alleen niet heel wijs uit de tekst door deze zinnen:
- “…alleen of met je partner?”
- “…cadeaus voor hem, voor haar en voor koppels…”
Ik vraag me af of hij nou echt leuk is voor jezelf of dat je er vooral weer een partner bij moet hebben (en zo te zien gaan ze er ook vanuit dat die partner een man is). Zou niet leuk zijn als je als niet datende single aan veel van de spulletjes weinig hebt. Hij is namelijk niet goedkoop
Ik had gehoopt dat de plaatselijke thee winkel een kalender had. Maat helaas.
Waar heb je deze besteld?
Ik ga dit jaar weer voor een Lindt kalender, iemand ook? Zit te twijfelen welke ik neem
Weet iemand een leuke puzzel advent? Die van Gibsons vind ik niet leuk dit jaar
Yessss ik wil hem ook bestellen. Was vorig jaar een groot succes.
Als je binnen 24 uur Niedersachsen of Nordrhein-Westfalen weer verlaat wel.
Ik heb net gepeild bij mijn man maar hij vind het niks.
Denk dat het met zijn twee leuker is.
Heb net de inhoud gevonden en het is inderdaad wel echt iets voor koppels helaas. Dus ook ik ga hem niet nemen (hehe)
Via Amazon
Ah same! Ik wilde weer heel graag die van Gibson, maar vind het zo echt een teleurstelling
Beauty kalender van de Bijenkorf besteld, lijkt me een hele leuke inhoud. Nog nooit een kalender gedaan dus ben heel benieuwd! Je begint 1 december toch?
Ja en dan tot 24 december heb je een cadeau en daarna is het kerst