Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik weet niet of ze versturen naar NL, heb het verder niet opgezocht omdat ik zelf na de plaatjes al besloot hem niet te willen haha.

Dankje!
Ohja dit vind ik ook niet heel tof haha. Jammer!

Ik vind 'm voor dat geld eigenlijk wel leuk haha. Ik ga in de gaten houden of ik 'm ergens met nauwelijks verzendkosten krijgen.

Ja jammer hè, de afgelopen jaren hadden ze echt geweldige afbeeldingen op de puzzels. Baal echt dat ze niet gewoon dezelfde stijl hebben gehouden!

Ik word zooo hebberig van dit topic!! Als ik later rijk ben bestel ik de Armani en Lancôme kalender.

1 like

Zoiets misschien?

3 likes

Ooh, is dat dan met verschillende capsules of accessoires? Laat je hier even weten moest hij toch online komen? Lijkt me wel leuk als cadeautje voor m’n ouders!

Jaaa, super leuk!!!

1 like

My muesli heeft een vegan kalender met muesli, cruesli en thee geloof ik!

Dit was ‘m vorig jaar, toen kwam ik er te laat achter. Als het er weer is bestel ik het sowieso en laat ik het hier weten!

1 like

Ik vind het concept van adventscalenders zo leuk maar de meeste zijn qua inhoud gewoon niet aan mij besteedt. Als je niet zo veel met make-up, verzorgingsproducten, thee, koffie, kaarsen etc hebt dan blijft er weinig over. En om nou weer een chocolade of sokken adventkalender te kopen. :joy:

Mochten jullie nog iets leuk vinden wat niet behoort tot bovenstaande categorieen voor max 40, dan houd ik mij aanbevolen. :smile:

1 like

Zou Zalando beauty dit jaar nog met een adventskalender komen? Was vorig jaar echt mijn favo

1 like

Oh leuk, ik zie dat dolce gusto er ook een heeft voor maar 13 euro. Misschien een tip voor anderen die ook die cupjes hebben

Oh, dit herken ik zo. Wat moet ik met 24… ? (vul maar in)

Vroeger, als kind, kreeg ik altijd een adventskalender met deurtjes waar een plaatje achter zat. En dan een groot plaatje achter nr 24. Geweldig vond ik dat.

1 like

Lego of Funko? Funko heeft nu een leuke met Nightmare before Christmas poppetjes. Wel duurder dan je budget (€60) maar misschien ergens met korting te krijgen

1 like

Dit is al weken mijn nr.1 zoekopdracht op Google haha! Op hun Duitse hoofdaccount op insta vroeg iemand dit en zeiden ze van wel!

1 like

Ik ben er zelf eentje met bier aan het samenstellen. Ik weet dat je die ook kan kopen, maar ik vind het veel leuker om ze zelf te kopen en heb al een vriendin gevonden die ze voor me wil inpakken zodat het toch een verrassing blijft. En ik heb zo’n MyMuesli adventskalender gedaan omdat ik dat en leuk en lekker praktisch voor ontbijt vind, haha. Maar dit valt wel weer onder eten en drinken ;p

1 like

Vorig jaar hadden hier een aantal mensen de adventskalender van Your Daily Teacup volgens. Zij hebben er nu één in samenwerking met een winkel die natuurlijke beautyproducten verkoopt, voor €49,95. Die lijkt mij wel wat!

Die van vorig jaar was met baksels. Dat leek me nou zo’n fijn verwen momentje elke dag, dus zoek er nog één met baksels of koekjes of iets. Ik houd niet van chocolade, dat maakt het tikkie lastiger :sweat_smile:

Ooooh, yess!!! Echt zo blij hiermee, thanks.

Oeh ik twijfel of ik de bijenkorf kalender wil kopen of die van Kiehls of beiden niet haha