Ja natuurlijk wel in een spoiler voor de mensen die het nog niet hebben uitgepakt
Ik wil er ook 1, maar merk bij een spullen kalender dat ik niet alles gebruik. Nog tips voor kalenders met eten? Wel vegan, dus dat maakt het lastigerā¦
Dm heeft er eentje met gedroogd fruit en noten, en eentje met spices. Die kan je ook wel online vinden
Ik wilde ook graag een puzzel adventkalender, maar kan die van gibson niet vinden volgens mij⦠Hebben jullie een linkje? Als ik 't Google kom ik op random puzzelsā¦
Ik hoop dat nespresso dit jaar ook weer een adventkalender heeft! Vorig jaar werd het vrij laat bekend gemaakt.
Ik weet niet of ze versturen naar NL, heb het verder niet opgezocht omdat ik zelf na de plaatjes al besloot hem niet te willen haha.
Dankje!
Ohja dit vind ik ook niet heel tof haha. Jammer!
Ik vind 'm voor dat geld eigenlijk wel leuk haha. Ik ga in de gaten houden of ik 'm ergens met nauwelijks verzendkosten krijgen.
Ja jammer hĆØ, de afgelopen jaren hadden ze echt geweldige afbeeldingen op de puzzels. Baal echt dat ze niet gewoon dezelfde stijl hebben gehouden!
Ik word zooo hebberig van dit topic!! Als ik later rijk ben bestel ik de Armani en LancƓme kalender.
Zoiets misschien?
Ooh, is dat dan met verschillende capsules of accessoires? Laat je hier even weten moest hij toch online komen? Lijkt me wel leuk als cadeautje voor mān ouders!
Jaaa, super leuk!!!
My muesli heeft een vegan kalender met muesli, cruesli en thee geloof ik!
Dit was ām vorig jaar, toen kwam ik er te laat achter. Als het er weer is bestel ik het sowieso en laat ik het hier weten!
Ik vind het concept van adventscalenders zo leuk maar de meeste zijn qua inhoud gewoon niet aan mij besteedt. Als je niet zo veel met make-up, verzorgingsproducten, thee, koffie, kaarsen etc hebt dan blijft er weinig over. En om nou weer een chocolade of sokken adventkalender te kopen.
Mochten jullie nog iets leuk vinden wat niet behoort tot bovenstaande categorieen voor max 40, dan houd ik mij aanbevolen.
Zou Zalando beauty dit jaar nog met een adventskalender komen? Was vorig jaar echt mijn favo
Oh leuk, ik zie dat dolce gusto er ook een heeft voor maar 13 euro. Misschien een tip voor anderen die ook die cupjes hebben
Oh, dit herken ik zo. Wat moet ik met 24⦠? (vul maar in)
Vroeger, als kind, kreeg ik altijd een adventskalender met deurtjes waar een plaatje achter zat. En dan een groot plaatje achter nr 24. Geweldig vond ik dat.
Lego of Funko? Funko heeft nu een leuke met Nightmare before Christmas poppetjes. Wel duurder dan je budget (ā¬60) maar misschien ergens met korting te krijgen