Dit is al weken mijn nr.1 zoekopdracht op Google haha! Op hun Duitse hoofdaccount op insta vroeg iemand dit en zeiden ze van wel!
Ik ben er zelf eentje met bier aan het samenstellen. Ik weet dat je die ook kan kopen, maar ik vind het veel leuker om ze zelf te kopen en heb al een vriendin gevonden die ze voor me wil inpakken zodat het toch een verrassing blijft. En ik heb zo’n MyMuesli adventskalender gedaan omdat ik dat en leuk en lekker praktisch voor ontbijt vind, haha. Maar dit valt wel weer onder eten en drinken ;p
Vorig jaar hadden hier een aantal mensen de adventskalender van Your Daily Teacup volgens. Zij hebben er nu één in samenwerking met een winkel die natuurlijke beautyproducten verkoopt, voor €49,95. Die lijkt mij wel wat!
Die van vorig jaar was met baksels. Dat leek me nou zo’n fijn verwen momentje elke dag, dus zoek er nog één met baksels of koekjes of iets. Ik houd niet van chocolade, dat maakt het tikkie lastiger
Ooooh, yess!!! Echt zo blij hiermee, thanks.
Oeh ik twijfel of ik de bijenkorf kalender wil kopen of die van Kiehls of beiden niet haha
Ik kan gewoon niet meer terugvinden wie en waar iemand het tipte, maar ik heb zojuist bij Douglas de Clinique kalender besteld, hij was al met 10% korting, en door 2 andere producten toe te voegen (2x wattenschijfjes, yes cheapskate much) krijg je ook nog eens 25% korting.
Voor mezelf voor in de zak van Sinterklaas
edit: en ook nog zo’n gratis pouch erbij met 4 producten
Via welke winkel heb je dat kunnen doen? Ik kan het niet vinden
Douglas!
Oh ik had al een douglas advent. Maar clinique vind ik zo fijn. Dus deze ook besteld. En nu is het genoeg voor dit jaar.
Top tip. Heb precies het zelfde als jou besteld
Dat was ik maar ik heb per ongeluk m’n post verwijderd? Maar inderdaad als je dus twee goedkope dingen toevoegt dus bijvoorbeeld wattenschijfjes krijg je op alles 25% korting
Ik scroll net voorbij de post in laatste aankopen. Of je hebt een nieuwe gemaakt daar. Kan ook hahah
Heb m opnieuw gepost haha
Oh heerlijk de korting op Douglas. Heb de skin care advent kalander voor mij en voor m’n man gekocht.
Ohh die lijkt me leuk! Jammer dat 'ie al op was online, hopelijk wordt de voorraad nog aangevuld
Wow jammer dat ik deze gemist heb! Lijkt me echt vet leuk, wel stom dat ze de inhoud nergens vermeld hebben (ik wil wel een beetje weten of het het geld waard is).
Weet iemand of er een ergens vergelijkbare kalender verkrijgbaar is?
Weet iemand of er een adventkalender bestaat met producten die met Japan te maken hebben? Ik zoek een cadeau voor een Japanliefhebber.
Duurt wel echt te lang
Ja hé, ik check 3 keer per dag . Vorig jaar was hij al uit op dit moment
.