Het adventkalender-topic (Deel 1)

Mijn yourdailyteacup kalender is vandaag verzonden! Nog meer die hem al besteld hebben?

Mijn vriend wilt een advent kalender maken voor mij (suuuuper lief) maar hij weet niet zo goed wat te geven voor een klein budget. Heb wel wat suggesties gegeven maar als er iemand tips heeft, die zijn heel welkom!

1 like

Lippenbalsem, lekker kauwgum, chocolaatje/bonbon, sokken, bruisbal voor in bad, nagellakje, handcreme, zakje thee, geurkaarsje, scrunchie, (kerst)koffiemok, puzzelboekje. Even wat random dingetjes, weet niet waar je van houdt maar misschien brengt het je op ideeën!

Edit: ornamentje voor de kerstboom, gezichtsmasker, scrubhandschoen/douchepuff, kralenarmbandje, autoparfum.

3 likes

Yess, ik kreeg ook bericht dat hij eraan komt!

1 like

Wel besteld, maar nog geen bevestiging van verzending!

1 like

Ik ook, ben echt een zalandostalker op dit moment. Hij is in Duitsland ook nog niet uit, snap er niks van

1 like

Kwam dit zojuist tegen. Misschien ook een tip voor sommigen van hier die geen beauty kalender willen?

1 like

Even opgezocht en die ziet er top uit, heb 'm besteld voor mezelf!

Ik overweeg een koffiekalender te kopen voor mijn man. Welke tips hebben jullie? Liefst ongemalen bonen of gemalen koffie (geen senseo of cupjes of dat soort dingen).

De legokalender vind ik ook zó leuk, misschien dat ik hem koop voor m’n zoon, maar dat hangt nog even af van alle andere sinterkerst en verjaardagscadeaus :sweat_smile:

1 like

Ik heb er eentje met bonen van Amazon voor mijn vriend (moet je dus wel willen). Vorig jaar had ik dezelfde maat met filtermaling, die viel enorm in de smaak, dus dit jaar een iets andere versie van hetzelfde merk en met bonen

1 like

Hoe snel is dat binnen via Amazon? Is dat die van C&T? Hij maalt sowieso zelf bonen dus bonen zou kunnen maar filtermaling ook.

Mijn Nivea kalender was via Amazon met drie dagen binnen

1 like

Niet van C&T geloof ik, ik zal even een linkje zoeken. Hij was er binnen 2-3 dagen!

edit: https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B0819S751T/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1 (

en vraag me niet waarom, ik heb geen prime, maar ik zag net dat ie de avond erna al binnen was

1 like

Oeh voor een Nars kalender?
Mocht diegene nog tips hebben vanaf welke website er iets naar Nederland wordt verstuurd houd ik me aanbevolen voor info!

Oh die ziet er ook goed uit, dankjewel!

1 like

wilde iemand nog weten wanneer de MAC kalender kwam? Ik kreeg net een mail van LookFantastic dat je jezelf op de wachtlijst kan zetten: https://www.lookfantastic.nl/brands/mac/waitlist.list?utm_source=lfnl-151020-macadventwaitlist&utm_medium=email&utm_campaign=lfnl-151020-macadventwaitlist&affil=thgemail&ecrmcid=8EgW2kZB9z0e3doq6azvPjmxqGDV4aAM&shae=%2BQ2%2FFB4xhRvq35uCt7%2BJ3CPHwtXQ%2BAn%2Bn7F8dZZzQqY%3D&sendTime=1602777600&widget_id=2151435

2 likes

Weet iemand hoe ik aan de Elle adventkalender kom? https://www.hearstmagazines.co.uk/elle-beauty-advent-calendar-website

Zo te zie verzenden ze niet naar Nl

Vandaag een adventkalender met snoepjes voor mijn kat gekocht in de action :heart_eyes_cat: Vorig jaar was hij helaas steeds uitverkocht.
Hoogstwaarschijnlijk wil mijn kieskeurige kat ze toch niet eten maar ik kijk er al naar uit om samen elke dag een vakje te openen :hugs:

5 likes

Ik heb mijn nachtdienst zinvol besteed :star_struck: Voor mijn vriend heb ik de beerwulf kalender besteld.

6 likes

Omg wil je hier een berichtje droppen als jij het ziet? Ik kijk ook regelmatig maar nog niets te vinden.

Doe ik!