Het adventkalender-topic (Deel 1)

Hier staan ze ook al klaar :slight_smile: De linker twee zijn van m’n vriend tho

29 likes

ik ook, zo cute met die lichtjes

1 like

Omg die popcornkalender! Love it :heart_eyes:

2 likes

Ik kwam net deze bijzondere adventkalender tegen op Zalando.

1 like

Heb mijn Maxi Kinder adventkalender binnen en kan niet wachten met openen. Misschien dat ik 1 november al begin want heb nog een Rituals kalender :grin:

Nog 42 dagen!!!

2 likes

Ok Dolce Gusto kalender ook gekocht :grin:

2 likes

Ik zag op een influencer insta dat M. A. C er ook weer 1 heeft

Advent van My-jewellery ben benieuwd. Had de eerste versie en dat was echt een tegenvaller vond ik.

2 likes

Waarom heb je hem dan nu toch besteld?

Na een hoop ellende (kwijt geraakt pakket, kut service van Rituals) komt eindelijk de advent kalender aan bij mijn (soort van) oma. Ben heel erg benieuwd wat zij van zo’n advent kalender vindt.

1 like

Ik heb hm niet besteld, ik deel alleen de advent in dit topic. Maar ben benieuwd naar de inhoud, wil ik weten voordat ik hm koop of voor iemand koop.

Haha ohh sorry verkeerd begrepen :grin:

Staat er nog geen unboxing op YouTube? Vorig jaar viel hij ook heel erg tegen volgens mij :sweat_smile:

2 likes

Aah nee geen probleem :slight_smile:

@Tamara nee volgensmij nog niet, gisterenavond is die aangekondigd via Instagram.

1 like

Ik heb geen ervaring met bier kalender, maar je zou misschien ook zelf iets samen kunnen stellen? Dan weet je wel zeker dat je vriend het lekkere biertjes vindt.

1 like

Ja ik zou er ook gewoon een samenstellen! Beerwulf komt in dozen met verschillende vakjes, als je 24 biertjes bestelt kan je daar best een Adventkalender van maken haha

1 like

Geen adventkalender, maar ik heb mijn vriend deze maand een Belgisch bieren abonnement van bier.familie.nl (zonder de eerste punt) cadeau gegeven. Bevalt tot nu toe erg goed!

Je kunt daar volgens mij ook grotere pakketten ineens bestellen. Daar kun je ook leuk een adventkalender mee samenstellen. Zitten zowel bekende als minder bekende bieren in.

1 like

Mijn moeder heeft deze van nivea van vorig jaar bij de Etos gekocht voor €10 en heeft er ook een voor mij besteld. Maakt mij dan echt niet uit dat die van vorig jaar is :joy:

9 likes

Waarom zie ik deze nog niet staan op de site? Ik had de kalender vorig jaar voor mijn zusje en ze vond hem ‘t einde.

1 like