Het adventkalender-topic (Deel 1)

Aah ik had hm alleen in 2018 gekocht. Ik lees op Instagram dat die over 14 dagen te krijgen is.

Ik heb die van ikea!!!

Zalando’s Beauty Advent Calendar staat online!

4 likes

Thanks! Vind dat het ik verdien dus is het onderweg.

3 likes

Leuk! Zit te twijfelen tussen deze en Bijenkorf. Hopelijk is het tegen die tijd dat ik een beslissing gemaakt heb nog niet uitverkocht haha.

Haha volgens mij raken ze snel uitverkocht.

Ik heb beide gekocht. Echt erg, maar wilde mijzelf even goef verwennen en veel producten uitproberen. Uit de Bijenkorf al twee haarproducten in gebruik. En een lippenstift ook.

1 like

Jammer dat een aantal producten hetzelfde zijn als vorig jaar. Misschien ga ik toch nog voor die van de bijenkorf (maar ik heb er al 3 dus dan wordt het echt veel…)

Ik weet niet of iemand die van mac wilde, maar hij is nu te koop op lookfantastic.

Heeft iemand de kiehls advent van dit jaar of vorig jaar? Is het aan te raden. Lijkt mij heel leuk om nieuwe dingen uit te proberen.

Jammer dat er niet bij staat wat de waarde is en welke dingen fullsize zijn en wat niet

Aah jaa dat heb ik ook, oh en unboxing kijken is wel slim! Thanks! Ga ook eens kijken naar clinique.

Aah jaa thanks! Ga morgen even van beiden een unboxing bekijken en dan hopelijk beslissen haha

Guys, vinden jullie het niet moeilijk om te wachten met openen? I’m dying!!

Ik bedacht me door dit topic dat ik eigenlijk al jaren adventkalenders weggeef aan vrienden en familie, maar er zelf nooit 1 heb gehad afgezien van die met chocolaatjes vroeger.
Grr en nu heb ik dus een abonnement op the goodiebox en daar ook de adventkalender van besteld, ook de blauwe mueslibox en nog wat extra smaken.
Ook een adventkalender voor katten, en ipv de CT adventkalender, 2 lipsticks.
Ik wil ook nog bestellen bij Amazon maar daar zit nu meer dan 100 pond in m’n mandje en ik heb geen geld meer.
Hopelijk is het mijn faillissement waard :sweat_smile:
Oja is die van de Ikea niet online te bestellen?

Edit oh nee de paarse muesli met porridge en muesli

Ik kan die van ikea wel voor je halen, ik kom daar denk ik nog wel (tenzij er weer een lockdown komt uiteraard)

1 like

Heel graag! Ik stuur je een pb

Oeeh thanks voor de tip!!! Ik wilde nog een kalender voor pa en deze is perfect

De zalando kalender is nu al uitverkocht!? Zo jammer

Wow, dat lijkt haast onmogelijk. Ik zie dat mijn bestelling nog wachtend is. Hoop dat ik het wel gewoon krijg hoor :sob:

1 like

Nee, wanneer had je hem besteld? Hopelijk krijg je hem idd nog! Ik ga nu hem blijven checken of hij wordt aangevuld want nu 'ie op uitverkocht staat wil ik hem nog meer.