Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik ben al begonnen :new_moon_with_face: Niet dagelijks, maar 1 vakje per 5 dagen ofzo.

1 like

Ja! Ik ga er één al doen in november :smiley:

1 like

Gisteravond meteen besteld toen ik hier het berichtje zag staan.

1 like

Same. Ik was gisterenavond aan het twijfelen en net toen ik de knoop had doorgehakt dat ik hem wilde, was hij uitverkocht. Uiteindelijk heb ik die van Asos besteld zodat ik toch nog een kalender heb. Verder zijn bijna alle beautykalenders al uitverkocht :sob:

1 like

Weet iemand wat de inhoud ongeveer was van de bierkalenders die afgelopen jaren beschikbaar waren? Ik kan alleen die van beery christmas vinden.

Iemand enig idee of de Yves Rocher adventskalender nog terug komt? Was daar over aan het twijfelen hahaha…

1 like

Die van de Bijenkorf? Ook wel wat dingen met geur maar over het algemeen heel diverse luxere producten.

Kiehl’s misschien?

Ja die van de Bijenkorf is heel leuk! Ik ben zelf ook geen fan meer van Rituals en tegen Clinique kan ik helaas niet.

Ik ben helemaal geïnfluenced door dit topic en heb net de NYX adventkalender besteld. Bij de douglas was er nu 10% korting en je kreeg er een gratis NYX pouch bij, wat ik toevallig net nodig had. Hij wordt morgen avond al geleverd.

Ik wil eigenlijk nog een 2e kalender zodat ik ook november kan beginnen, maar alle andere mooie beautykalenders zijn al uitverkocht.

Oke ik twijfel al twee weken maar je hebt me overgehaald :joy: ik doe mee!

1 like

Wat is er met de geuren van clinique??? Ik heb die kalender ook besteld en twee jaar geleden zat er niks ruikends in behalve 1 parfummetje

Ja alles is daar geurloos van toch :rofl:

Oh ik wil eigenlijk de yankee candle advent ook nog. Maar mag niks meer kopen.

Hebben jullie ook nog leuke suggesties voor kalenders voor kinderen?
Ik ken wel die van Playmobil al… lijkt me wel leuk als we allemaal een eigen aftelkalender hebben…

Hij is terug!!!

Maar nu heb ik die van Asos al besteld en twijfel ik of ik deze ook moet hebben aahhhh

1 like

Jaa dankje! Ik heb hem besteld. Heb de asos (en clinique :face_with_hand_over_mouth: ) ook al. Nu is het echt klaar.

1 like

Nicee, ik denk dat ik nu toch oversla (helaaaas). Ik heb ook de lookfantastic beauty chest al gekocht en wil wss ook nog van verschillende kerstcollecties wat kopen qua beauty

Ik zou graag die van Holland en Barrett / de tuinen willen. Maar die is al uitverkocht? Iemand enig idee of dat nog een keer word aangevuld? Ik heb nog nooit een adventskalender gekocht maar dit jaar wil ik het wel graag als een soort kerstpakketje voor mezelf

Volgens mij heeft Lego ook altijd verschillende adventkalenders.

1 like