Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik twijfel ook over deze kalender.
Nooit iets van geprobeerd maar lijkt me wel handig op deze manier.

1 like

Wat een gekke keuze voor een topic voor deze post

Hahaha sorry ik dacht dat ik in een ander topic zat. :sweat_smile:

1 like

Ik wil graag een kalender sturen naar m’n ouders en zusjes, maar ik vind het zo lastig om iets te kiezen. Ben ook bang dat ze straks een kalender van de ander leuker vinden :joy:

Ik heb tot nu toe vooral lipproducten van Nyx geprobeert en vind deze erg chill voor een low budget merk. Totaal niet uitdrogend en goede dekking. Oogschaduws etc weet ik dus nog niet maar ben ik wel heel benieuwd naar.

1 like

En @Lichtknopje Ik vind NYX echt een fijn merk! Ik gebruik het wenkbrauwpotlood en de blush in so taupe (voor bronzen/contouren) iedere dag, ik heb ook een vloeibare oogschaduw en die is ook heel erg fijn. Dus ik denk dat je voor deze prijs echt een leuke kalender hebt!

2 likes

Iemand ervaring met de my muesli adventcalendar?

Heeft iemand een idee hoe snel de adventskalender van Bijenkorf normaal gaat?

Ik merk dat veel kalenders snel uitverkocht zijn en een vriendin wil die van Bijenkorf heel graag maar kan pas volgende maand kopen.

De Yves Rocher kalender is weer op voorraad! :star_struck:

1 like

Ik heb die van de Bijenkorf vorig jaar eind november (echt 25-30 november zoiets) nog kunnen kopen in de winkel. Kalenders van andere merken waren bijna allemaal al uitverkocht (ik wou die van Kiehls maar hadden ze niet meer hahah) en alleen die van de Bijenkorf was nog op voorraad. Ze hadden er best wel veel liggen toen en ik geloof dat je ze toen ook nog kon bestellen.

1 like

Ah jammer die van nyx geen korting meer bij douglas. Ik wacht tot er weer een actie is.

Ik wil er misschien een van Lindt, maar ik zie op bol en op de site van lindt zelf meerder kalenders staan. Weet iemand het verschil tussen de kalenders en het allemaal dezelfde chocolade is of iedere dag een andere?

Ik heb deze net besteld voor mijn vriend want hij heeft sinds kort een handmaler waar hij helemaal trots op is, dus hopelijk is dit een succes!

5 likes

Kwam deze tegen op Facebook.

6 likes

Er is vanavond vanaf 18.00 shopping night bij Douglas met 25% korting op bijna alles! Misschien doet Nyx weer mee :smirk:

Edit: hij is nu maar 36 euro!

1 like

Oeh deze vind ik leuk! En maar 7,50. Ga hem wel kopen als ik hem zie (oke misschien ren ik 2 november direct naar de poiesz)

1 like

Jaa €7,50 is een mooie prijs! Hoop alleen dat er geen dubbele smaken in zitten, dat zou ik jammer vinden.

1 like

Bedankt voor de tip! Meteen besteld, en ook nog meer o.a mini mac lipproducten om een keer te proberen.

1 like

24x earl grey :joy:

Ik hoop op lekkere winterse smaken

Hahaha ja stel je voor :joy: Earl grey of die English breakfast, leuk joh hahah

1 like