Dank, erg leuk! En hou van thee. Heb het in mijn agenda gezet
Ik zat ook op de Duitse website te kijken en ik denk dat ik voor die kubus ga. Daar zitten verschillende ballen in. Vorig jaar had ik normale staande en die had 3 verschillende ballen. Volgens mij hoef je ook geen verzendkosten te betalen op de site! Zag ook nog andere lekker dingen erop staan hehe
Ik heb net de Rituals kalender besteld want die wil ik al heel lang. Misschien koop ik ook nog die van yankee candle. Voor mn vriend wil ik er een van Lakrids (drop).
Heb gisteren een theekalender besteld, met allemaal losse thee.
Van Your daily teacup
Vind het ook wel leuk om een ondernemer te steunen ipv Pickwick.
Ik heb deze kalender de afgelopen 2 jaar al gehad. Eerste jaar was ik er erg over te spreken, tweede jaar wat minder. Dit jaar vind ik het tijd voor iets anders haha.
Oh dat snap ik dan! Voor mij de eerste keer! Jamer dat ie een beetje tegenviel dan, waardoor als ik vragen mag?
@Leukocyten bedankt voor je antwoord! Ze wil echt die van Bijenkorf zelf en geen andere die Bijenkorf verkoopt. Ze gaat de gok wagen.
@kitsune Dat is goed nieuws. Hopelijk is dat dit jaar ook weer zo en anders heeft ze pech😂 Bedankt!
Hebben jullie ervaring met Lakrids? Klinkt lekker maar ben toch bang dat het een rare combi is hahaha
De theesmaken waren niet echt mijn ding. Alle kruiden thee die skipte ik sowieso, daarvan weet ik dat ik het niet lekker vind, maar alle andere smaken vond ik ook niet bijzonder eigenlijk. Misschien hebben ze dit jaar weer een andere selectie en bevalt het jou wel goed.
Heeeerlijk!!! Very expensive tho
Bedankt voor de tip! Hij ziet er erg leuk uit, ik twijfel een beetje omdat het losse thee is (dus minder makkelijk) en natuurlijk een stukje duurder dan pickwick. Maar je hebt zeker gelijk dat een ondernemer steunen beter is. Je hebt me iig op een idee gebracht, dus ik ga sowieso even zoeken of er nog andere theekalenders zijn en anders misschien deze bestellen. Warm apple pie klinkt in ieder geval al heerlijk
Oohh I want!
Ik zou ook wel die 3d kalender willen van Rituals, maar vind hem toch wel erg duur. Ik denk er nog even over. Voor mijn vriend heb ik een bier adventskalender gekocht, als verrassing
Ja die wilde ik eigenlijk ook. Volgens mij staat dat zo leuk onder de kerstboom😍 Maar ik vond hem ook te duur en ben toch voor de goedkopere variant gegaan.
Een tip voor iedereen die twijfelt over de zalando kalender, met de code VOSN2020 krijg je 20% korting. Je moet wel voor 90 euro bestellen maar als je er iets bijbesteld van een tientje ben je nog steeds goedkoper uit!
Haha die daily teacup kalender was vorig jaar super populair hier en bijna iedereen was negatief ik vond de smaken niet bijzonder en er zat echt heel weinig in.
1 euro per zakje thee vind ik ook behoorlijk prijzig
Oh die is leuk zeg, ik ga even kijken!
Ik vond hem vorig jaar ook wel leuk juist! Leuk om elke dag weer een andere thee te proeven. Ik heb ook bijgehouden welke ik wel/niet zo lekker vond en bij mn bestelling van de nieuwe adventskalender ook nog wat van die lekkere smaken erbij besteld.