Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oh dat snap ik dan! Voor mij de eerste keer! Jamer dat ie een beetje tegenviel dan, waardoor als ik vragen mag?

@Leukocyten bedankt voor je antwoord! Ze wil echt die van Bijenkorf zelf en geen andere die Bijenkorf verkoopt. Ze gaat de gok wagen.

@kitsune Dat is goed nieuws. Hopelijk is dat dit jaar ook weer zo en anders heeft ze pech😂 Bedankt!

Hebben jullie ervaring met Lakrids? Klinkt lekker maar ben toch bang dat het een rare combi is hahaha

De theesmaken waren niet echt mijn ding. Alle kruiden thee die skipte ik sowieso, daarvan weet ik dat ik het niet lekker vind, maar alle andere smaken vond ik ook niet bijzonder eigenlijk. Misschien hebben ze dit jaar weer een andere selectie en bevalt het jou wel goed.

1 like

Heeeerlijk!!! Very expensive tho

Bedankt voor de tip! Hij ziet er erg leuk uit, ik twijfel een beetje omdat het losse thee is (dus minder makkelijk) en natuurlijk een stukje duurder dan pickwick. Maar je hebt zeker gelijk dat een ondernemer steunen beter is. Je hebt me iig op een idee gebracht, dus ik ga sowieso even zoeken of er nog andere theekalenders zijn en anders misschien deze bestellen. Warm apple pie klinkt in ieder geval al heerlijk :heart_eyes:

Oohh I want! :drooling_face:

1 like

Ik zou ook wel die 3d kalender willen van Rituals, maar vind hem toch wel erg duur. Ik denk er nog even over. Voor mijn vriend heb ik een bier adventskalender gekocht, als verrassing

Mijn collectie tot nu toe:

40 likes

Ja die wilde ik eigenlijk ook. Volgens mij staat dat zo leuk onder de kerstboom😍 Maar ik vond hem ook te duur en ben toch voor de goedkopere variant gegaan.

1 like

Een tip voor iedereen die twijfelt over de zalando kalender, met de code VOSN2020 krijg je 20% korting. Je moet wel voor 90 euro bestellen maar als je er iets bijbesteld van een tientje ben je nog steeds goedkoper uit!

Haha die daily teacup kalender was vorig jaar super populair hier en bijna iedereen was negatief :stuck_out_tongue: ik vond de smaken niet bijzonder en er zat echt heel weinig in.

2 likes

1 euro per zakje thee vind ik ook behoorlijk prijzig

Oh die is leuk zeg, ik ga even kijken!

Ik vond hem vorig jaar ook wel leuk juist! Leuk om elke dag weer een andere thee te proeven. Ik heb ook bijgehouden welke ik wel/niet zo lekker vond en bij mn bestelling van de nieuwe adventskalender ook nog wat van die lekkere smaken erbij besteld.

1 like

Ik heb nog deze van Lindt gekocht! Zitten 6 smaken ballen in. Wel kleintjes volgens mij maar hij was ook best goedkoop.

8 likes

Ik wilde voor mijn vriend graag de adventkalender van Nespresso, maar ik zag hem maar niet online. Net even gechat met een medewerker en kennelijk zijn ze dit jaar alleen in de winkels verkrijgbaar, ze zijn 35 euro.

3 likes

Oh slim om bij te houden welke je lekker vind. Dat ga ik ook doen!

Haha ja daar heb ik niet eens bij nagedacht! Heb je een linkje naar die van Yankee Candle toevallig? Ik vind het bij de advent zo jammer dat het 8 geuren zijn die er 3 keer in zitten.

1 like

Huuhh ik stuurde vorige week een bericht naar hun klantenservice en toen kreeg ik de reactie: we weten nog niet of de kalender komt. Maar zo ja, dan verschijnt het op social media. Heel raar wel?