Ik heb nog deze van Lindt gekocht! Zitten 6 smaken ballen in. Wel kleintjes volgens mij maar hij was ook best goedkoop.
Ik wilde voor mijn vriend graag de adventkalender van Nespresso, maar ik zag hem maar niet online. Net even gechat met een medewerker en kennelijk zijn ze dit jaar alleen in de winkels verkrijgbaar, ze zijn 35 euro.
Oh slim om bij te houden welke je lekker vind. Dat ga ik ook doen!
Haha ja daar heb ik niet eens bij nagedacht! Heb je een linkje naar die van Yankee Candle toevallig? Ik vind het bij de advent zo jammer dat het 8 geuren zijn die er 3 keer in zitten.
Huuhh ik stuurde vorige week een bericht naar hun klantenservice en toen kreeg ik de reactie: we weten nog niet of de kalender komt. Maar zo ja, dan verschijnt het op social media. Heel raar wel?
Oh wat stom! Nou dan hoop ik dat hij wel in de winkels ligt haha
Ik ga morgen kijken denk ik! Ben benieuwd.
2 voor mij en de bier adventskalender als verrassing voor mijn vriend. Nu geduldig wachten tot 1 december.
Oeps blijkbaar had mijn vriend al een Rituals adventskalender voor me gekocht als cadeautje😂
35 euro voor 24 cups?
Ja, ik denk het wel, weet niet precies wat er vorig jaar in zat.
Oh dat vind ik wel heel duur. Normaal zijn hun cups toch rond de 40-50 cent? Volgens mij zijn andere adventskalenders juist goedkoper dan de waarde die erin zit, zoals bij Rituals bijvoorbeeld.
@George Vorig jaar zat er in de laatste dag een kopje denk ik. Nu ook iets van accessoire ofzo waarschijnlijk ? Moet bijna toch.
Ik ga denk ik voor de Easytoys adventkalender, lekker Corona proof
Oh deze heb ik ook besteld nav jouw bericht, wilde nog graag een thee adventkalender proberen en de verpakking heeft me overtuigd. Ben benieuwd
De Yves Rocher kalender is weer beschikbaar! Nu met een gratis verrassingscadeau erbij. Je kunt de kortingscode welcome5 gebruiken voor €5 korting en dan betaal je €34,90. Dan mag je ook een extra geschenk uitkiezen (bijv. een Elle agenda + etui). Wil je een gratis plaid erbij, dan kun je iets heel goedkoops toevoegen waardoor je het minimumbedrag van €35 bereikt en dan krijg je dat ook (in België is het minimum €40).
Tip: ik heb vandaag de H&B kalender in de fysieke winkel gespot. Wel in België, maar wie weet toch handig voor iemand!