Oh wat stom! Nou dan hoop ik dat hij wel in de winkels ligt haha
Ik ga morgen kijken denk ik! Ben benieuwd.
2 voor mij en de bier adventskalender als verrassing voor mijn vriend. Nu geduldig wachten tot 1 december.
Oeps blijkbaar had mijn vriend al een Rituals adventskalender voor me gekocht als cadeautje😂
35 euro voor 24 cups?
Ja, ik denk het wel, weet niet precies wat er vorig jaar in zat.
Oh dat vind ik wel heel duur. Normaal zijn hun cups toch rond de 40-50 cent? Volgens mij zijn andere adventskalenders juist goedkoper dan de waarde die erin zit, zoals bij Rituals bijvoorbeeld.
@George Vorig jaar zat er in de laatste dag een kopje denk ik. Nu ook iets van accessoire ofzo waarschijnlijk ? Moet bijna toch.
Ik ga denk ik voor de Easytoys adventkalender, lekker Corona proof
Oh deze heb ik ook besteld nav jouw bericht, wilde nog graag een thee adventkalender proberen en de verpakking heeft me overtuigd. Ben benieuwd 
De Yves Rocher kalender is weer beschikbaar! Nu met een gratis verrassingscadeau erbij. Je kunt de kortingscode welcome5 gebruiken voor €5 korting en dan betaal je €34,90. Dan mag je ook een extra geschenk uitkiezen (bijv. een Elle agenda + etui). Wil je een gratis plaid erbij, dan kun je iets heel goedkoops toevoegen waardoor je het minimumbedrag van €35 bereikt en dan krijg je dat ook (in België is het minimum €40).
Tip: ik heb vandaag de H&B kalender in de fysieke winkel gespot. Wel in België, maar wie weet toch handig voor iemand!
Omdat je in december hoort te snoepen heb ik ook deze nog gekocht
Is eigenlijk voor kinderen, maar boeiend. Love smarties😍
Voor iedereen die een adventskalender in huis heeft. Hoe moeilijk vinden jullie het om te wachten tot 1 december? Ikzelf hoop echt dat november voorbij vliegt😂
Oh neee, ik ben weer eens te laat. Zie dat de Rituals Deluxe niet meer op voorraad is
…
Weten jullie misschien van voorgaande jaren of dat nog aangevuld wordt?
Ik ben dus best goed in wachten op dat soort dingen. Ik heb wel zin in december en dat ik dan kan beginnen met open maken. Maar er is werkelijk niets in mij dat me aanmoedigt om nu al te beginnen, volgens mij omdat ik dat zie als ‘tegen de regels’ en daar ben ik veeeel te braaf voor
Ik heb de normale Rituals kalender besteld 
Had hem 2 jaar geleden ook een vrijwel alles gebruikt.
Ik heb voor het eerst een adventkalender gekocht, die van Rituals. Mijn vriend had zich voorgesteld dat het gewoon een kalender was die je aan de muur hangt. Hij was aardig in shock toen hij de Bijenkorf-doos in de gang zag staan. En toen heb ik ook nog verteld hoeveel het kostte. 
Maar goed, nu wil hij ook een adventkalender dus ik zal eens gaan zoeken naar een leuke voor hem.
Ik had dus precies hetzelfde! Wat balen… hoop het ook haha!