Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oh neee, ik ben weer eens te laat. Zie dat de Rituals Deluxe niet meer op voorraad is :slightly_frowning_face:

Weten jullie misschien van voorgaande jaren of dat nog aangevuld wordt?

Ik ben dus best goed in wachten op dat soort dingen. Ik heb wel zin in december en dat ik dan kan beginnen met open maken. Maar er is werkelijk niets in mij dat me aanmoedigt om nu al te beginnen, volgens mij omdat ik dat zie als ‘tegen de regels’ en daar ben ik veeeel te braaf voor

2 likes

Ik heb de normale Rituals kalender besteld :blush:
Had hem 2 jaar geleden ook een vrijwel alles gebruikt.

Ik heb voor het eerst een adventkalender gekocht, die van Rituals. Mijn vriend had zich voorgesteld dat het gewoon een kalender was die je aan de muur hangt. Hij was aardig in shock toen hij de Bijenkorf-doos in de gang zag staan. En toen heb ik ook nog verteld hoeveel het kostte. :grimacing:
Maar goed, nu wil hij ook een adventkalender dus ik zal eens gaan zoeken naar een leuke voor hem.

Ik had dus precies hetzelfde! Wat balen… hoop het ook haha!

Dankje voor de tip! :slight_smile:

9 likes

Yess goeie tip indeed. Ik heb ook besteld! :smile:

1 like

Dat is wel herkenbaar. Ik sta te popelen om het te openen, maar het zou verkeerd voelen om dat nu al te doen. Het is ook leuk om iets te hebben om naar uit te kijken (je moet wat in coronatijd). Dan is het openen straks extra leuk. Mits de kalender natuurlijk niet tegenvalt😂

1 like

@fullmoon yess, ik heb het ook besteld, thanks voor de tip!

1 like

Ik heb de Yves Rocher kalender ook gekocht…

Nu moet ik echt stoppen want heb nu 3 kalenders met verzorgingsproducten hahaha. Denk dat ik er nog wel een van Milka ofzo bij koop.

1 like

Heb met een vriendin afgesproken dat we elkaar een kalender cadeau doen dit jaar, welke zijn volgens jullie sowieso superleuk? Ik lees veel Rituals en Yves Rocher, wat zijn nog meer aanraders? :blush: de meeste zijn huidverzorging of chocola denk ik zo :laughing:

Vorig jaar heb ik mijn vriend een speciaalbierkalender cadeau gedaan, die viel ook goed in de smaak :smile:

Ik ben vandaag begonnen aan clinique, vinden jullie het leuk als ik al foto’s post in spoiler? Ik heb ook nog yankee candle + de tuinen, daarmee begin ik in december

• Ja al foto’s in spoiler
  • Nee

0 stemmers

@doepie clinique is ook heel leuk, rituals, de body shop (wel duur), de tuinen, yankee candle haha

Thanks! En over foto’s van de inhoud en unboxing-video’s kijken en zo: wat dubbel vind ik dat! Want enerzijds wil je verrast worden, maar je wil ook waar voor je geld haha. Dilemma!

als je de kalender zelf hebt zou ik de foto’s niet openen, maar anders is het wel leuk misschien!

Oke nou hier we go, dag 1 clinique

Samenvatting

8 likes

Ik vind dat ook altijd zo dubbel, maar ik ben zo blij dat ik de unboxing heb gekeken van de 3d kalender van Rituals. Bij elk vakje dacht ik wow leuk. Ik vond ‘m in eerste instantie te duur maar uiteindelijk door een unboxing toch gedaan. Ben nu inmiddels al lang weer vergeten wat er allemaal in zat.

1 like

Zijn er hier meer mensen die ook de lookfantastic kalender hebben besteld hebben maar nog niet binnen hebben?

Ik heb net de grote Yankee Candle-kalender besteld. Zooooo blij

26 likes

Yes, ik. Wel al 3 mails gehad dat ze ermee bezig zijn en het ècht eraan komt. :angry:

1 like

Ik heb uit uitverkoopdruk toch maar de Rituals kalender besteld.