Het adventkalender-topic (Deel 1)

Na drie jaar (letterlijk) twijfelen of ik een keer een advent kalender zou kopen, heb ik er een gekocht! Hoera!
Ik ben voor de goede Yves Rocher deal gegaan. Vind het zo leuk dat ik er een dekentje en haarolie bij krijg :heart:

Thanks voor de mega goede tip! @anon31495790

5 likes

Oh deze is ook mooi zeg. Word echt hebberig van al die kalenders.

Ik heb stiekem al wat producten gebruikt uit de Bijenkorf en uit de Zalando kalender. Wil niet nog een maand wachten.

Die heb ik ook!!! Hij ziet er ook zo leuk uit in het echt

1 like

Oh nee, ik wilde ook de Yves rocher kalender, maar hij is er niet meer.

Ah shit ik ook! Wilde vandaag voor het eerst een advent kalender kopen en nu zijn heel veel leuke al weg… : (

1 like

Mijn vriend had vorig jaar die van Hopt en was daar echt mega enthousiast over. Ik kon hem toen alleen kopen met een 20% kortingscode dankzij een tip van iemand hier. Het was ook heel leuk gedaan met die vakjes in de doos en je kreeg er een leuk boekje bij met de achtergronden van de biertjes.

2 likes

Ik wilde ook de Essie-kalender hebben, maar hij is ineens weg bij Za.la.ndo. Bij andere winkels is ie ook 20 euro duurder. Zo stom :sob:

Voor wat ik zag vond ik de essie kalender het echt niet waard. Bijna alleen maar roze en rode lakjes.

Viel me trouwens op dat de mac kalender bij de bijenkorf ook 20 euro duurder is. Bizar wat een prijsverschil er in kan zitten…

Iemand de kalender van Kiehl’s heeft gekocht/wil gaan kopen? De verleiding is groot + bruikbare dingen (voor mij dan). Wel prijzig maar ik vind het hem wel waard denk ik.

1 like

Mijn Etos had hem in de winkel zelf staan!

Ik vind de brewdog kalender altijd tof.

3 likes

Haha shit sorry :joy:

1 like

Yes, ik heb deze ook voor mn man besteld. Heel benieuwd! Hoop wel dat ie op tijd komt… Als het goed is wordt ie ergens tussen 6 oktober en 27 november verstuurd… Wat een marge :face_with_monocle:

6 oktober is al even voorbij dus dat scheelt in marge haha

Vorig jaar heb ik die van Hopt besteld voor mijn vriend, die was goed bevallen, waren allerlei onbekende biertjes.
Dit jaar heb ik die van Beerwulf besteld, maar nog geen idee of het wat is.

Lol ik zie het nu ook ja, wat een rare marge? Hopen dat ‘ie op tijd binnenkomt!

Ik zag dat Monica Geuze de Dior adventskalender had gekregen. Ben zo jarloers. Als ik ooit €350 over heb, koop ik die.

1 like

Huh, wat gek dat die nog open is inderdaad. Wel fijn dat je hem zo nog kon kopen, heb direct ook zin om hem te installeren nu :heart_eyes:

1 like

Ik heb de beerwulf ook besteld voor mijn vriend! Ben heel benieuwd wat er in zit en of hij het leuk vindt.

1 like