Het adventkalender-topic (Deel 1)

Even iets anders. Van alle topics waar ik in zit dacht ik, ik kan het hier misschien het beste vragen haha! Weten jullie of er een topic is met aanraders voor Sint en kerst kadootjes? Niet te grote kados, gewoon rond 15 euro voor dobbelspel of surprise of iets dergelijks?

Ik had vorig jaar die Bierkalender van Hopt. Er zaten echt bijzondere biertjes in en het was leuk gedaan want je moest aan de hand van een raadsel vinden welk vakje er open mocht en er zat een leuk boekje met achtergrond bij. Maar de klantenservice is heel slecht, een vriend van me had hem eerder dan ik besteld en die is nooit aangekomen. Op Facebook stond het vol met klachten van mensen die de kalender nooit gekregen hadden en dat de klantenservice nauwelijks te bereiken was. Uiteindelijk heeft die vriend alleen 10% korting op zijn volgende aankoop gekregen, niet eens het geld terug… heel raar. Dus ik weet niet of ik het nog zou aandurven. Een vriendin had de Beerwulf kalender en die beviel ook heel goed! Alleen wat meer ‘standaard’ speciaal biertjes.

2 likes

Dag 2 en 3 clinique!

Samenvatting

De doosjes hadden echt 2x zo klein gekund, heel erg zonde

2 likes

De deluxe? Waar heb je die online nog kunnen vinden? Op de website van Rituals uitverkocht helaas :slightly_frowning_face:

Zo mooi :heart_eyes: heeft 'ie ook andere inhoud dan de gewone, of is het alleen de verpakking die zoveel leuker is?

Ik heb vandaag 2 adventkalenders gekocht bij Nespresso, er lag er nog maar 1 hierna.

Vorig jaar waren de rituals kalenders ook vroeg uitverkocht!

He shit haha, niet goed voor mijn portemonnee maar dit en de comment van @Softijs net trokken me over de streep (want hier was 'ie nu nog in de webshop verkrijgbaar). Heb ook de Deluxe besteld, zo’n zin om hem neer te zetten! Ik praat het maar goed voor mezelf met dat ik er extra veel plezier van heb nu ik zoveel thuis ben :sweat_smile:

1 like

Wilde nav dit topic de Yves rocher kalender kopen, maar die is nu uitverkocht (tenzij ik verkeerd kijk) :frowning:

1 like

Ik heb de douglas skincare op de gok gekocht.
In Zwolle ligt die van H&B (tuinen) in de winkel.
Morgen eens kijken of ik die nog in mijn koffer krijg :thinking:

Klopt, ik wilde hem gister ook bestellen. Net te laat…

1 like

Wat heb je er voor betaald?

Links was een cadeautje van mn moeder en die van Rituals een cadeautje van mn zus :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

6 likes

De Rituals Deluxe kalender is weer op voorraad op hun eigen website! Krijg net een mail van ze… Dus voor wie ‘m nog graag wil.

Heb ‘m gelijk besteld, zo blij :hugs:

2 likes

Volgens mij is ie alweer op haha

Jammer he, die leek me echt leuk en ook nog eens een goeie deal.

1 like

De Holland en Barrett kalender is nu ook online op de Nederlandse site.

4 likes

Dankjewel! Meteen besteld. En nu moet ik echt stoppen want heb straks vijf kalenders :joy:.

1 like

Yes!! Ik ben nu ook zeer voldaan met deze en die van Yves Rocher

1 like

Als iemand wil weten wat er in de Douglas skincare zit kan ik dat vanavond in een spoiler zetten (of pb-en, geen zin om weer gezeik te krijgen om een spoiler :rofl:)

2 likes