Moo free met chocolaatjes.
Neejoh! Bizar!
Voor degene die ‘m nog wil: meld je even aan voor de e-mail notificatie en dat GELIJK kijken
De Holland & Barrett kalender heeft nu, in ieder geval online, 25% korting! €37,95 ipv €49,95. Nu baal ik dat ik ‘m vanuit de UK heb laten komen voor £40 + verzendkosten
Is ie exact hetzelfde trouwens? Het plaatje doet het bij mij niet. Anders bestel ik de NLse ook nog
Ik kwam ook deze nog tegen:
2 adventskalenders met snacks (1 vegan) van een webshop met duurzaam eten in, normaal gezien, bulkverpakkingen. Misschien dat ik die nog wel bestel voor bij mijn thee kalender.
@Luzarl leuk dat je er al 1 opent en dat post! Kan ik alvast meegenieten
Jeej besteld! Chill die 25%korting
Ik heb vandaag de Ikea adventkalender gekocht. Die van Rituals heb ik ook.
En ik hoop voor mijn moeder de Pickwick kalender nog te scoren.
Hierdoor besteld! Ben wel benieuwd naar de producten.
Nu alleen de Pickwick nog zien te krijgen en dan heb ik genoeg uit te pakken in december.
Voor het eerst een kalender gekocht, ben zo blij! Vind hem echt mooi. Zitten ook echt leuke dingen in, heb snel gekeken naar de inhoud voor ik hem kocht maar ik wil het verder wel nog zoveel mogelijk een verrassing houden.
Ik kwam vanavond thuis en die van Goodiebox is aangekomen, ik moet me echt inhouden bij deze want ik heb geen flauw idee wat er in zal zitten (behalve de waarde en dat het gros van de producten nieuw voor me zal zijn).
Hij ziet er ook echt leuk uit. Het begin is minder met direct een papercut maar nu toch maar weer terug gedaan in de wikkel en achter me neergezet zodat ik niet in de verleiding kom.
Die van Douglas heb ik in 1x uitgepakt gisteravond omdat het anders niet in mijn koffertje pastte, ondanks dat de inhoud voor dat geld prima was lijkt het me met de Goodiebox straks een andere beleving.
Ah ik kreeg een mail dat de deluxe advent kalender van Rituals er weer was. Maar was net te laat en nu kan ik m’n mail ook niet meer achterlaten
Ik heb net die van Holland & Barrett besteld en die van Yourdailytheecup nadat ik daar in dit topic over heb gelezen. En via Amazon een grappige met verzorgingsproducten voor mannen, voor mijn vriend.
Zo leuk, ben heel benieuwd!
Ik heb hem ook besteld en binnen! Kan ook echt niet wachten!
Heb vandaag die van de Bijenkorf besteld. Ben heel benieuwd!
Aah dit is super leuk! Waar heb je ze gekocht?
Zit je in de fbgroep? Ik heb er zulke wisselende dingen over gelezen!
Clinique hieronder
Ik heb deze losse thee van betjeman and Barton gereserveerd, ben heel benieuwd. De thee bij hun is best prijzig dus fijn dat ik zo een aantal kan gaan testen!
Heeft iemand die van oil en vinegar in de winkel gespot?
Alle kalenders komen uit Duitsland. Die kleine van Lindt heb ik bij de Rewe gekocht (ze hadden ook grotere trouwens) en die voor de diertjes komen van de Duitse Lidl, geen idee of ze ook bij de Nederlandse Lidl te krijgen zijn.
Nee ik helaas niet