Het adventkalender-topic (Deel 1)

@Geo Aww zo leuk ik heb deze besteld maar daar moet ik nog evenop wachten:

@Kareltje Echt erg, hij staat dus op m’n kantoor achter me en het voelt net alsof ie in brand staat haha

@Luzarl Nee! Maar volgens mij kwam ik er wel via een sponsored bericht op fb, toen dacht ik ahh leuk vroeger had je toen ook de eerste goodiebox, en die schoten toen met paddestoelen uit de grond, heb er velen gehad toen haha, dus was een beetje “jeugd” sentiment.
Ik ga er nu ook maar niet kijken, wil het echt een verrassing houden met deze.

Edit:

Vandaag deze nog ontvangen haha! Gewoon lekker en niet heel spannend :grinning:

5 likes

Cadbury :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Guys gratis tip voor jullie. Je kunt nu al beginnen met open maken en dan om de dag een vakje openmaken. Lifehack.

2 likes

Douglas heeft voor Singles day 25% korting op een aantal adventskalenders.

Hebben jullie toevallig ook nog tips voor een lege adventskalender, die je zelf kunt vullen? Er is natuurlijk wel van alles op Amazon te vinden maar vind de kwaliteit dan zo lastig in te schatten. Heb ook iets nodig waar wel echt kleine pakjes in kunnen…

Volgens mij heeft Sostrene Grene dit!

1 like

Heb bij Action een paar gezien van 10 - 15 euro!

1 like

Clinique

Samenvatting

Dag 6 was een blush, maar ik gebruik geen make-up dus die heb ik weggegeven. Ik ging er vanuit dat de kwast in dag 7 zat en dat was inderdaad zo dus die heb ik ook weggegeven, dus vandaag helaas geen foto’s. Zondag weer!

1 like

Oke ik heb via een linkje bij een youtube video toch uiteindelijk de my muesli deluxe kalender besteld. Ik Twijfelde al zo lang en nu €35,- korting. Heb er nu al zin in!

Hij is er! Ik ben echt veel te excited haha, haha. Ga 'm zo in elkaar zetten!

10 likes

Hema

1 like

Ik zag net ook dat IXXI een soort ‘ adventskalender’ heeft. Je draait dan elke dag een plaatje om en met de kerst heb je dan een poster/plaat. Wel een leuk idee!

3 likes

Morgen proberen de wijn adventkalender te scoren bij de aldi :star_struck:

Ik heb deze gekocht, voor de hond:

7 likes

Clinique vakje 8

Samenvatting

Blij mee!!!

7 likes

Wat een geduld heb jij. Ik heb inmiddels de hele douglas advent kalender geopend. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Fotooooo

3 likes

Dat vind ik zonde!! Ik heb wel al 2 vakjes van mn yankee calender opengemaakt, mn kalender van de tuinen is nog dicht!

Haha mijn andere twee kalenders van Zalando en de Bijenkorf zijn nog wel dicht (op 1 vakje na). Die open ik heel braaf op 1 december.

Dan is het niet zo erg!! Wil je fotos maken van de inhoud??