Het adventkalender-topic (Deel 1)

Zooplus!

1 like

Er is maar één adventkalender waarin ik geïnteresseerd ben en die is uitverkocht op de site en in de twee filialen die in m’n buurt zijn.

Als iemand de Oil & Vinegar kalender ziet, ik zou je eeuwig dankbaar zijn als je hem naar me op zou willen sturen en wil wel bijbetalen voor de moeite.

1 like

Het is niet de echte maar ik heb deze voor mijn moeder gekocht.

Misschien het overwegen waard als de OG niet meer beschikbaar komt.

1 like

Ik hou nog even hoop op de OG en anders wordt dit hem. Thanks voor de link, hij lijkt me ook heel leuk!

De Pickwick adventskalender is nu al uitverkocht bij Kruidvat online?!

De Yves rocher kalender is ook in NL weer op voorraad. Heb hem gister besteld.

Shit ik wou hem ook :weary:

Ja, bizar zo snel :frowning: Ik ben nu 2x bij de Hoogvliet geweest en ga zo nog langs het Kruidvat. Bij de Hoogvliet had het meisje voor me nét de allerlaatste :sob:

Mijn Holland&Barrett kalender is net bezorgd en hij is zo moooi :heart_eyes:. Kan niet wachten tot het 1 december is.

3 likes

Ah jammer zeg! Ik had nog stiekeme hoop dat hij aangevuld zou worden. Better luck next year

Die nummer 12 had eigenlijk op dag 24 ofzo gemoeten voor na het kerstdiner :sweat_smile:

22 likes

Ik kon me vannacht niet inhouden en heb mezelf toegestaan 1 vakje open te maken van de goodiebox, was not disappointed :heart_eyes:

1 like

Ik beken… ik heb hem zojuist helemaal opengemaakt :see_no_evil:

5 likes

Hihi ik wil niks weten behalve, was het satisfying? Ik ben at the moment die van Cadbury aan het opkauwen en ik moet deze echt dicht houden van mezelf haha

Edit: ik had vakje 4 opengemaakt, expres niet de eerste dus

Ah die is echt niks aan. Heb meer dan de helft gewoon in de kast staan :sweat_smile:

Hier voor kind de Kinder advent bij Lidl gekocht. Denk dat dat hem ook wordt dit jaar. Heel misschien koop ik de Weleda nog.

Haha ik vond het satisfying! Ik begon ook met een vakje, en ik ging maar door! Al die geopende doosjes net haha oepsie!

Maar wel echt heel blij met alle nieuwe spulletjes!

1 like

Jaa hij is echt mooi ook al die mini doosjes.
Ik wilde niet met 1 beginnen want ik dacht dat is vast iets heel leuks/duurs als kick start.
Maar ik ben wel benieuwd of alles hetzelfde is?

ik heb dus een lipstick van Realher in de kleur be yourself be realher deep red, misschien dat er verschillende kleuren in zitten? Niet een kleur die ik veel draag maar voor de winter en feestdagen zeker erg mooi

1 like

Ik trek dat ook slecht. Lekker ammel zelf weten hoor, maar 1 december is 1 december. :triumph:

7 likes

Haha uhm… die van mij was gisteren ver te zoeken :rofl:

Heeft iemand van jullie toevallig de thee en beauty kalender van yourdailyteacup besteld en al ontvangen? Ik kreeg het net binnen en maakte de beauty box open omdat ik ervan uit ging dat die producten los verpakt zouden zitten, maar dat is dus niet zo haha. Anyway ben ik de enige die teleurgesteld is door de inhoud van de beauty box in vergelijking met de tekst en afbeelding op de website? :sweat_smile:

Mocht je dus nog twijfelen dan zou ik alleen de thee kalender bestellen haha.