Ik heb de 24-daagse versie besteld via de UK site, maar weet niet of die er nu nog is
Edit: helaas uitverkocht, denk ook niet dat ie not terugkomt dan https://www.asos.com/beauty-extras/asos-face-body-24-day-advent-calendar/prd/20611425
Ik heb de 24-daagse versie besteld via de UK site, maar weet niet of die er nu nog is
Edit: helaas uitverkocht, denk ook niet dat ie not terugkomt dan https://www.asos.com/beauty-extras/asos-face-body-24-day-advent-calendar/prd/20611425
Die is mooi zeg!
Ik heb deze van m’n man gekregen! Lijkt me heerlijk, love pukka ik wacht braaf tot 1 december dus over de inhoud kan ik weinig zeggen.
Leuk ik heb hem ook besteld!
Wat leuk! Het ziet er zo knus uit, zo naast de boom.
Ik heb m ook besteld, vond m er leuk uitzien en ach voor een tientje. Vorig jaar had ik die van your daily teacup en eigenlijk viel dat wat tegen, dus misschien hoe simpeler en goedkoper, hoe minder dat het tegenvalt?
Thanks! Vandaag gehaald en meteen maar de kerstboom neergezet. Ziet er zoveel gezelliger uit
Ik heb deze voor mijn moeder besteld: https://www.waschbaer.nl/shop/adventskalender-met-biologisch-zaaigoed-55574
Met allemaal zaadjes en leuke verpakking
Haha zag deze voorbij komen. Prachtig
Ik heb denk ik onder een steen geleefd maar was echt totaal onbekend in de wereld van adventkalenders . Wel echt super leuk (en prijzig…). Ik heb de muesli kalender zojuist besteld als cadeautje voor mijn vriend en wil dit weekend even langs de Aldi voor die wijn-kalender. En zou ook nog wel een mooie beauty advent willen.
@Pluk ik heb ook de beauty + thee deze week binnen gekregen. Had ook op iets verrassenders gehoopt eigenlijk ja. Maar goed het zal alles bij elkaar wel meer waard zijn dan dat het gekost heeft en zo’n risico loop je natuurlijk bij een adventskalender. Zal eens zien dat ik met sommige producten anderen blij kan maken. Had wel inderdaad al leuker gevonden als ze per stuk verpakt hadden en dan voor iets 1 dec, 5 dec, nou ja etc. Ben benieuwd naar de thee! Denk dat ik daar wel blij mee ga zijn.
Ik wil de yankee candle book kalender nog bestellen. En dan ben ik nog altijd op zoek naar iets lekkers voor bij de thee dat geen chocolade is
Ik heb gisteren m’n uiteindelijke bestellingen geplaatst:
Thee:
Raadsels en chocolade:
Raadsels:
Vorig jaar had ik de thee+baq-kalender en daar heb ik echt van genoten, iedere avond een kopje thee met een koekje. Ik had gehoopt om dit jaar iets gelijkaardigs te vinden, maar ik vind niet echt een leuke kalender met koekjes/gebakjes, dus waarschijnlijk wordt het nog wel een extra chocolade-kalender van de supermarkt.
Ik heb dit ook en vind het ook irritant. Het zal vast wel goed komen maar ik vind het altijd zo gezellig om hem alvast neer te zetten. Daarnaast vind ik het vrij apart om een product te verkopen wat pas na twee maanden verzonden kan worden.
Ik heb ze een paar dagen geleden een berichtje gestuurd hierover, heel netjes en begripvol maar toch met de vraag of ze iets meer informatie konden geven. Heb een vrij geïrriteerd mailtje gekregen met exact de informatie die al in die mails staat met de boodschap dat dit vantevoren bekend was en hij nu verzonden is. (Is hij niet, overigens) Vandaag was sowieso de uiterste datum dat ze heb zouden verzenden dus ik verwacht één deze dagen weer een mailtje.
Edit: ik kreeg net na dit bericht een mailtje dat hij is verstuurd Jij ook?
Hier een link met wat er allemaal in zit
Iemand tips voor een kalender met vegan chocolaatjes of vegan producten? Leverbaar in Belgie wel dan!
Wat leuk is deze!
Moofree, Holland & Barret en Yankee candle.