Het adventkalender-topic (Deel 1)

• Kinder kalender (staand 3D huisje) voor kind

• Cadbury kalender voor vriend

• Douglas adventskalender voor mezelf

Toch wat om naar uit te kijken hè, haha

3 likes

Niet gekocht, deel hem alleen. Zara adventkalender. Vind hm prijzig.

2 likes

Net een hele rits kalender inboxing video’s gekeken en ben helemaal enthousiast over de Douglas kalender. Ik heb al de Bijenkorf kalender dus ik twijfel

Ga ik de Douglas kalender bestellen als ie weer op voorraad is?

• Ja, je hebt het verdient, alle producten zijn leuk en 40 euro valt nog best mee vergeleken anderen kalenders
  • Nee, je hebt er al een, je kunt de 40 euro beter opzij zetten voor iets nuttigs

0 stemmers

Hahah hier ga ik niet op stemmen, meid doe lekker wat je wil, jouw lijf jouw lefe

11 likes

Welke? De Merry christmas around the world? De prijs-inhoud verhouding is top maar hou er rekening mee dat de doos echt gigantisch is!

1 like

Ja die! Alleen maar mooi dat ie lekker groot is! Heb jij hem ook?

1 like

Ja, ik heb hem vorige week gekocht. Vind hem echt de moeite, alleen maar leuk om zo veel nieuwe producten uit te testen :blush:.

1 like

Ik bedacht mij net dat ik best een adventskalender zou willen met allemaal lekkere toetjes. :shushing_face:

6 likes

Paar dagen bij mijn ouders geweest, dit is de buit

8 likes

Heeft iemand al een Lindt adventskalender gekocht? Ik wil er denk ik eentje bestellen maar zit te twijfelen tussen die van de webshop zelf of eentje van Amazon.

Ik heb een kleintje van Lindt gekocht in Duitsland (tisch Adventskalender), maar weet niet of je daar naar op zoek bent haha.

1 like

Ziet er goed uit :smile:. Ik zoek denk ik een iets grotere, maar deze is vast ook erg lekker!

1 like

5 likes

Omg ik heb deze cadeau van mijn vriend! :smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

Die heb ik ook! Ben heel benieuwd maar ik verwacht eigenlijk dat ik na december tot de conclusie kom dat ik ‘gewone’ koffie toch het lekkerst vind.

Oh die laatste wil ik ook! Zo spijtig dat die alleen in het Duits bestaat!

1 like

Eens… Mijn Duits is zo slecht dat ik dan nooit het spel kan voltooien :upside_down_face:

2 likes

Ja, inderdaad. Er bestaan heel veel dergelijke kalenders, maar allemaal in het Duits, helaas. Vorig jaar voor het eerst zo 1 besteld (Das geheimnisvolle Schloss). Ik vond het vooraf heel moeilijk om in te schatten of m’n Duits voldoende goed zou zijn, maar dat bleek absoluut geen probleem. De uitleg is natuurlijk in het Duits, maar voor de meeste raadsels ging het maar om enkele woorden (soms zelfs maar 1 woord). Het was nog een goede oefening ook :stuck_out_tongue: (ik heb familie waar ik Duits mee praat, maar die zie ik max 1 week per jaar, dus het is altijd weer even wennen :laughing:). Als je een beetje Duits kan of interesse hebt in de taal, zou je het dus misschien nog wel kunnen proberen.

1 like

Ik heb de 1001 nacht versie van Amazon en die leek me wel lekker met melkchocolade. Hij komt dinsdag binnen dus wat wil je weten?

1 like