Oeh of die van L’Occitane…
Volgens mij komt de skincare kalender van Douglas af en toe weer terug in stock. Je kunt je op de maillijst zetten, dan krijg je bericht als er weer voorraad is. Je moet er wel super snel bij zijn.
L’occitane moest ik ook gelijk aan denken.
Thee?
Ik denk dat mijn moeder toch het gelukkigst zou zijn met chocolade, kan je daar niet een leuke binnen je budget vinden?
Dank voor alle reacties. Thee drinkt ze niet echt en koffie ook niet zo.
L’octaine zag ik ook, ken het merk niet echt. Maar is dus wel goed spul. Ik ga hier even naar kijken.
Mailinglijst voor Douglas is ook goed idee.
Van chocolade vindt ik alleen goedkopere versies en mezelf, 50 euro voor chocolade is veel geld. Haha.
Misschien die van no7, via Boots.eu
Is onder de 50 euro. Deze is heel populair in UK (al lang uitverkocht met wachtlijst) maar hier in NL volop te verkrijgen.
Die van The body shop misschien?
Ik heb een video gezien van die van l’occitane en dat was vooral handcrème. Ik vind die van clinique echt mega geslaagd
Bedankt! Deze is wel mooi! Ken het merk helemaal niet.
@Broodrooster dat is ook nog een goede optie.
@Luzarl leek inderdaad ook zo in de beschrijving.
Clinique had ik vorig jaar ook. Inderdaad wel goeie kalender. Alleen vind ik die rond de 90 euro op internet.
Ze krijgt namelijk ook al wat anders erbij. En nog een keer met kerst wat, word beetje teveel.
Ik ben zo benieuwd, ik ben steeds je spoilers aan het ontwijken want ik wil verrast worden 
Net die van Douglas (Teint) besteld, ben benieuwd. Met kortingscode was ie €35.
Ikea heeft nu 2+1 gratis op de adventkalenders! En er zitten sowieso per kalender 2x5 euro cadeaukaarten in, dus uiteindelijk krijg je zelfs geld toe 
Ik heb stille hoop dat 't nog 1 + 1 gratis wordt. Vorig jaar was dat volgens mij wel zo.
Ik heb hem gekocht! En een giftset voor mezelf in mijn schoen. Ze hadden stapelkorting dus 10 euro oid nog eraf.
Oh wat goed! Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Mijn derde adventskalender, oeps… Hij ziet er in ieder geval mooi uit. Nog 2 weken wachten om hem open te maken, duurt lang!
Eindelijk de knoop doorgehakt (ook omdat de advent weer terug op voorraad was en nu weer uitverkocht is)
Oh geweldig! Ik heb Kiehl’s helemaal ontdekt afgelopen jaar, zulke fijne spullen, dus ben héél benieuwd naar deze!
Ik net besloten om de Yankee Candle adventskalender te kopen, is ie overal uitverkocht. Alleen nog bij Bol te krijgen, maar daar is de prijs €65 ipv €50. Vind ik dan weer te veel en ook irritant, omdat ie verder overal gewoon €50 is. Bij 1 website staat dat ie binnenkort weer op voorraad komt dus daar hoop ik nu op!