Ik heb die vorig jaar via Amazon gekocht, was echt veel goedkoper. Ik zie dat hij nu terug beschikbaar is op 1 december dus als het verzenden vlot gaat heb je hem 1 dag later!
Dank voor de tip! 2 dec zou prima zijn en zie dat ie daar idd normaal geprijsd is. Als die andere website hem niet meer binnen krijgt, ga ik hem 1 dec bij Amazon bestellen
Jaaaa die wil ik ook bestellen als cadeau! Waar is ie weer aangevuld?
Zoek je deze? Want hier is hij nog op voorraad!
Ik heb deze gekocht bij de bijenkorf maar zag dat die bij douglas binnenkort ook weer op voorraad zou zijn.
Weet niet of elke Intratuin dit heeft, maar Intratuin Duiven had er gisteren best wat staan.
Wilde hem gisteravond kopen maar uitverkocht inderdaad, zit er al weken over te twijfelen. Nu spijt natuurlijk 
Aah jaa hetzelfde hier. Mocht ik hm nog voorbij zien komen dan tag ik je/stuur je een bericht.
Lief! Thanks 
Iemand ervaring met deze?
Nee maar ben wel benieuwd, denk alleen dat het een beetje cheap-parfum is? Of is het wel echt origineel van de bekende merken ofzo?
Ja dat is ‘m! Dank voor de tip, heb hem net besteld 
Ziet er echt leuk uit!
Dat vraag ik mij dus ook af! Kan 't zelf niet vinden.
Edit: maar als ik de flesjes zo zie oogt 't erg cheap 
Kent er iemand een adventskalender met alleen maar parfums van grotere merken?
Ha dit zou ik alvast voor volgend jaar wel willen weten!
Heb voor het eerst dit jaar adventskalenders, maar heb gelijk de smaak te pakken hoor haha
Ik heb deze nog gevonden:
Het is niet helemaal wat ik zoek (had liever elke dag een andere smaak gewild), maar komt wel een beetje in de buurt en heeft ook een prijs die ik nog enigzins redelijk vind.
Dacht misschien is het ook wat voor jou
Ik heb die rituals kalender gekocht maar krijg die lampjes echt niet goed, terwijl ik ze precies geplakt heb op waar het lampje volgens die tekening zou moeten zitten. Iemand een gouden tip? Heb t nu al 2x opnieuw gedaan
Bij mij lukte het ook echt niet om het exact volgens die lijn te krijgen, maar vind ook dat hij echt weinig licht geeft 
Als je een cadeautje uitpakt gaat het huisje pas echt licht doorlaten, het lampje schijnt aan de achterkant onderin naar binnen, en doordat er dan een product in de weg zit komt dat licht niet bij de ruitjes aan de voorkant.