Ik heb hem gekocht! En een giftset voor mezelf in mijn schoen. Ze hadden stapelkorting dus 10 euro oid nog eraf.
Oh wat goed! Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Mijn derde adventskalender, oeps… Hij ziet er in ieder geval mooi uit. Nog 2 weken wachten om hem open te maken, duurt lang!
Eindelijk de knoop doorgehakt (ook omdat de advent weer terug op voorraad was en nu weer uitverkocht is)
Oh geweldig! Ik heb Kiehl’s helemaal ontdekt afgelopen jaar, zulke fijne spullen, dus ben héél benieuwd naar deze!
Ik net besloten om de Yankee Candle adventskalender te kopen, is ie overal uitverkocht. Alleen nog bij Bol te krijgen, maar daar is de prijs €65 ipv €50. Vind ik dan weer te veel en ook irritant, omdat ie verder overal gewoon €50 is. Bij 1 website staat dat ie binnenkort weer op voorraad komt dus daar hoop ik nu op!
Ik heb die vorig jaar via Amazon gekocht, was echt veel goedkoper. Ik zie dat hij nu terug beschikbaar is op 1 december dus als het verzenden vlot gaat heb je hem 1 dag later!
Dank voor de tip! 2 dec zou prima zijn en zie dat ie daar idd normaal geprijsd is. Als die andere website hem niet meer binnen krijgt, ga ik hem 1 dec bij Amazon bestellen
Jaaaa die wil ik ook bestellen als cadeau! Waar is ie weer aangevuld?
Zoek je deze? Want hier is hij nog op voorraad!
Ik heb deze gekocht bij de bijenkorf maar zag dat die bij douglas binnenkort ook weer op voorraad zou zijn.
Weet niet of elke Intratuin dit heeft, maar Intratuin Duiven had er gisteren best wat staan.
Wilde hem gisteravond kopen maar uitverkocht inderdaad, zit er al weken over te twijfelen. Nu spijt natuurlijk
Aah jaa hetzelfde hier. Mocht ik hm nog voorbij zien komen dan tag ik je/stuur je een bericht.
Lief! Thanks
Iemand ervaring met deze?
Nee maar ben wel benieuwd, denk alleen dat het een beetje cheap-parfum is? Of is het wel echt origineel van de bekende merken ofzo?
Ja dat is ‘m! Dank voor de tip, heb hem net besteld
Ziet er echt leuk uit!
Dat vraag ik mij dus ook af! Kan 't zelf niet vinden.
Edit: maar als ik de flesjes zo zie oogt 't erg cheap
Kent er iemand een adventskalender met alleen maar parfums van grotere merken?