Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ha dit zou ik alvast voor volgend jaar wel willen weten!

Heb voor het eerst dit jaar adventskalenders, maar heb gelijk de smaak te pakken hoor haha

Ik heb deze nog gevonden:

Het is niet helemaal wat ik zoek (had liever elke dag een andere smaak gewild), maar komt wel een beetje in de buurt en heeft ook een prijs die ik nog enigzins redelijk vind.
Dacht misschien is het ook wat voor jou

2 likes

Ik heb die rituals kalender gekocht maar krijg die lampjes echt niet goed, terwijl ik ze precies geplakt heb op waar het lampje volgens die tekening zou moeten zitten. Iemand een gouden tip? Heb t nu al 2x opnieuw gedaan

Bij mij lukte het ook echt niet om het exact volgens die lijn te krijgen, maar vind ook dat hij echt weinig licht geeft :frown:

Als je een cadeautje uitpakt gaat het huisje pas echt licht doorlaten, het lampje schijnt aan de achterkant onderin naar binnen, en doordat er dan een product in de weg zit komt dat licht niet bij de ruitjes aan de voorkant.

2 likes

Ahh ja zoiets dacht ik eerst ook, maar toen zag ik op internet bij mensen wel die mooie lampjes, maar die hebben t vast voor hum blog dan zo gedaan😬

Wat mooi, zeg! En bedankt voor de link! Ik ga hem niet bestellen, omdat ik ook liever elke dag iets anders wil qua smaak, maar hij is wel echt heel schattig.

Ik ben een adventkalender voor mijn vriend aan het maken, maar ik zoek nog een paar goedkope opvulcadeautjes. Iemand ideeƫn? Ik ben er inmiddels zo lang mee bezig dat ik het gewoon even niet meer weet.
Wat er o.a. al in zit: enkele koffiegerelateerde dingen, nog een ander drankje, chocola, iets voor de hond, en dingen voor zijn hobby en in huis. Dus ik zoek niet al te dure dingen om hem compleet te maken (en ja sokken en iets verzorgends zitten er ook in). De grootte maakt niet uit.

1 like

Zo’n auto parfum? Die kosten minder dan een euro bij de Action dacht ik

Dan moet ik er wel nog een auto bij doen, want die hebben we niet :joy:

6 likes

Oh hahahaha. Moet wel passen toch, een autosleutel? :crazy_face:

Kraslot, 1/5 staatslot, tijdschrift, puzzelboekje, een cadeaubon voor een koffie to go of broodje, misschien iets van nootjes of klein busje pringles.

1 like

Tijdschrift of een boek.

Een gadget, sleuthanger met lampje of usb stick.

1 like

Een cadeaubon die hij bij jou kan inleveren voor ontbijt op bed/massage/weekend gamen/elke andere activiteit die hij leuk vindt :smirk:

1 like

Nou dat wou ik ook posten haha!

Een mini legoset? Een klein gezelschapsspel (bvb. The Game)? Een plantje?

OkƩ zijn drie dingen waar niet per se iedereen van houdt en ook niet mega goedkoop, maar ik zou er blij mee zijn. :grinning:

1 like

Of een Pocket Escape Room, die kosten 10 euro.

1 like

Een pakje kaarten!

1 like

Een Wallet Ninja!

1 like

Great minds… :blush:

1 like