Kwam deze net deze bierkalender tegen in de folder van Hoogvliet 
Voor de liefhebbers: Yves rocher heeft een new years kalender met 7 producten. Zodat je na kerst door kan gaan tot oudjaar.
Wat dachten ze? Die adventskalenders verkopen zo goed, laten we dit concept rekken?
Haha ik denk het wel.
Oh huh dat is wel heel jammer zeg. Snap dat je teleurgesteld bent. Vreemd verhaal ook want ik kreeg de twintigste nog een mailtje dat hij weer in stock was. Helaas zie ik hem er nu niet meer tussen staan. Kan de klantenservice nog iets voor je betekenen misschien?
Of een kalender in de sale scoren misschien?
Ik heb de soap & glory adventkalender besteld, heb er echt zin in om vanaf 1 december elke dag een vakje te openen. Besef mij nu dat ik, naast chocolade adventkalenders als kind, nooit meer een adventkalender gehad heb
Net een mailtje ontvangen van Yourdailyteacup dat mijn theekalender eraan komt! Yesss, ook ik ben ongeduldig haha.
Ik heb de Yourdailyteacup vandaag binnen gekregen! Ruikt al meteen lekker, haha. Had alleen verwacht dat het nog ergens ‘in’ zou zitten, niet los in vloeipapier in de verzenddoos. Maar vooruit.
Woah ik had van m’n schoonmoeder een kleine kalender gekregen en ik dacht dat het chocolade zou zijn maar het is geurkaarsjes!!! Nu ben ik extra excited
Zo schattig ook
Oh die is leuk! Ik heb de kaarsjeskalender van Airwick, maar dat zijn maar vier verschillende geuren 
ik heb geen idee hoeveel hierin zit maar stiekem hoop ik nu wel dat het meer dan 4 is haha. Als het 24 verschilllende geuren zijn zal ik dat delen en dan weten we welke geurkaarsjes kalender we volgend jaar moeten kopen haha
Ik ben heel benieuwd naar die van jou!
Ik heb dit even opgezocht want was ook benieuwd.
spoiler over aantal verschillende geuren
Zijn maar 3 verschillende geuren 
Huilen had de spoiler geopend. Nou ja hoop dat het lekker is haha. Kan vast wel een paar weggeven
Vandaag kalenders uitgewisseld met een vriendin. Ze heeft zo veel moeite gedaan! Kan niet wachten om aan deze te beginnen.
Ah wauw lijkt me leuk om met een vriendin te doen 
Ik heb deze van bomb cosmetics nog besteld, met zeepjes, bath blasters en mallow/creamers dus best veel verschillende dingen nog.
Wauw! Wat ontzettend leuk!
Ik heb net de Hema thee-adventskalender gekregen. 25 doosjes die je kunt omkeren waarop dan een spreuk staat. Zover ik kan zien 5 verschillende smaakjes! Erg leuk voor 5 euro.
https://www.instagram.com/p/CINYcoYHwhK/?igshid=9a2pythoz3zi
Morgen mogen we beginnen mensen! Ik heb er zin in. (en ok misschien heb ik met mijn zes kalenders een beetje overdreven)