Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik ben véél te laat dit jaar om een leuke uit te zoeken, ik baal :sob:

Kent iemand deze of dit merk überhaupt? Vind het wel een leuke kalender maar als het allemaal stinkt is het nog zonde

M’n vriend en ik hebben m’n schoonmoeder een zelfgemaakte advent kalender gegeven :upside_down_face::slight_smile:

18 likes

Ja ik heb best wel wat producten van soap & glory, ene product vind ik wel lekker ander iets minder.

De zelfgemaakte adventkalender ziet er leuk uit!

Ik heb de Nespresso adventkalender via Marktplaats gekocht! Er zitten 2 Pixie kopjes bij.
Helemaal blij!

1 like

Hmm die van Clinique is nu €68 bij de Bijenkorf, twijfel of ik m toch ga halen

1 like

Die van Zalando is nu ook met 30% korting nu!

1 like

Kwam deze net deze bierkalender tegen in de folder van Hoogvliet :beers:

https://www.hoogvliet.com/product/jopen-adventkalender

Voor de liefhebbers: Yves rocher heeft een new years kalender met 7 producten. Zodat je na kerst door kan gaan tot oudjaar.

Wat dachten ze? Die adventskalenders verkopen zo goed, laten we dit concept rekken?

2 likes

Haha ik denk het wel.

1 like

Oh huh dat is wel heel jammer zeg. Snap dat je teleurgesteld bent. Vreemd verhaal ook want ik kreeg de twintigste nog een mailtje dat hij weer in stock was. Helaas zie ik hem er nu niet meer tussen staan. Kan de klantenservice nog iets voor je betekenen misschien?

Of een kalender in de sale scoren misschien?

Ik heb de soap & glory adventkalender besteld, heb er echt zin in om vanaf 1 december elke dag een vakje te openen. Besef mij nu dat ik, naast chocolade adventkalenders als kind, nooit meer een adventkalender gehad heb

3 likes

Hij is binnen! Nu wachten tot dinsdag

14 likes

Net een mailtje ontvangen van Yourdailyteacup dat mijn theekalender eraan komt! Yesss, ook ik ben ongeduldig haha.

3 likes

Ik heb de Yourdailyteacup vandaag binnen gekregen! Ruikt al meteen lekker, haha. Had alleen verwacht dat het nog ergens ‘in’ zou zitten, niet los in vloeipapier in de verzenddoos. Maar vooruit.

Woah ik had van m’n schoonmoeder een kleine kalender gekregen en ik dacht dat het chocolade zou zijn maar het is geurkaarsjes!!! Nu ben ik extra excited

Zo schattig ook

32 likes

Oh die is leuk! Ik heb de kaarsjeskalender van Airwick, maar dat zijn maar vier verschillende geuren :woozy_face:

2 likes

ik heb geen idee hoeveel hierin zit maar stiekem hoop ik nu wel dat het meer dan 4 is haha. Als het 24 verschilllende geuren zijn zal ik dat delen en dan weten we welke geurkaarsjes kalender we volgend jaar moeten kopen haha

2 likes

Ik ben heel benieuwd naar die van jou!

2 likes

Ik heb dit even opgezocht want was ook benieuwd.

spoiler over aantal verschillende geuren

Zijn maar 3 verschillende geuren :disappointed:

Huilen had de spoiler geopend. Nou ja hoop dat het lekker is haha. Kan vast wel een paar weggeven

1 like