Vandaag kalenders uitgewisseld met een vriendin. Ze heeft zo veel moeite gedaan! Kan niet wachten om aan deze te beginnen.
Ah wauw lijkt me leuk om met een vriendin te doen
Ik heb deze van bomb cosmetics nog besteld, met zeepjes, bath blasters en mallow/creamers dus best veel verschillende dingen nog.
Wauw! Wat ontzettend leuk!
Ik heb net de Hema thee-adventskalender gekregen. 25 doosjes die je kunt omkeren waarop dan een spreuk staat. Zover ik kan zien 5 verschillende smaakjes! Erg leuk voor 5 euro.
https://www.instagram.com/p/CINYcoYHwhK/?igshid=9a2pythoz3zi
Morgen mogen we beginnen mensen! Ik heb er zin in. (en ok misschien heb ik met mijn zes kalenders een beetje overdreven)
Ik heb er “maar” 2, cupper thee kalender en die va Holland&Barret. Maar heb ze al klaar gezet en heb er zin in!
Vind ik nog best wel duur eigenlijk. Zeker als je maar 1 zakje krijgt per doosje
Leeeuk die van Holland&Barrett heb ik ook! Verder de muesli kalender van mymuesli, een theekalender van Xenos, theelichtjesversie van Yankee Candle, een zelfgemaakte van mijn vriend en een zelfgemaakte van een vriendin.
Ik ben last minute nog gezwicht voor een adventkalender: de december krasloten kalender! Veel lol voor een paar euro en met heel veel geluk wat extra budget voor een koophuis
Bij welke winkels kan je zo’n kraslotenkalender kopen, supermarkten enzo?
Wil al jaren zo’n ding maar vergeet het altijd haha, misschien morgen toch maar eens eentje hosselen
Kruidvat en AH iig
Ja de meeste supermarkten en ook vaak van die sigarenwinkels en postpunten. Bijvoorbeeld ook de Primera.
Ik heb hem van de appie. Normaal 10 euro, maar met inlevering van airmiles 8 euro. Bij de kruidvat kun je hem ook met korting halen bij het inleveren van punten.
En we mogen los!
Ik heb die van Nivea en airwick
Jaa, ik heb er een genaakt door een vriendin, die gaat zelfs door tot de 31e en verder 1 van Asos, Holland and Barrett en Yves Rocher. Iets teveel losgegaan
Wil jij elke dag laten weten wat er in de muesli kalender dit?
Ik heb de havermout kalender van mymuesli en vandaag was een saaie start met vanille havermout
Ook een van dolce gusto, gestart met een cold brew (niet echt iets voor deze tijd van het jaar ) hahah ben helaas gestopt met cafeine dus ik spaar ze maar op
Zeker! Vandaag was het yoghurt cassis granola
Ik geniet hier echt veel te erg van hoor. Speciaal eerder opgestaan zodat ik rustig alle eerste vakjes kon openen.
Ik heb deze Vegan Snacks Adventkalender “mit SüBspeisen und Knabbereien” (dat laatste is mijn nieuwe favoriete woord voor snacks)
Het eerste item was een
En een Ikea kalender maar die gaat pas vanmiddag open, moet wachten tot m’n vriend er is. Hij heeft dezelfde en heeft ‘m bij mij laten staan dus nu moet ik steeds op hem wachten zodat we hem samen kunnen openen
Ik bedenk me net dat ik het ideale ontbijt duo heb: thee uit mijn pukkah kalender en meusli van mijn my muesli kalender! Ik heb gisteren ook nog een airwick kalender gekregen, dus kan er ook nog een kaarsje bij branden!