Ik heb net mijn eerste Yankee uitgepakt, maar ik kan nergens vinden welke geur het is. Zou dat erbij moeten staan?
Ik heb er eentje met kleine theelichtjes, wel van vorig jaar:

Ik heb net mijn eerste Yankee uitgepakt, maar ik kan nergens vinden welke geur het is. Zou dat erbij moeten staan?
Ik heb er eentje met kleine theelichtjes, wel van vorig jaar:

In de nyx rode mini lipstick, dus zit nu met knalrode lippen te werken
Rituals en holland en barret zijn al genoemd.
In die van de bijenkorf zat een flesje van the Ordinary (Hyaluronic Acid 2% + B5 Serum). Blij mee!
In de Pickwick zat de smaak die wij beide niet lekker vinden gelijk haha, dat was nogal grappig zo de 1e dag.
aardbei
Huh ik heb iets anders uit holland en barret?
Ohja en nog wat van clinique!
Ik heb de Engelse kalender, zou die anders zijn? Of heb ik 11 open gemaakt???
Nee klopt op de theelichtjes staat niet welke naam het is! Dus dat is een beetje gissen haha, of op internet opzoeken
Ik heb ook de eerste vakjes open gemaakt van m’n kalenders. Die van Yves Rocher was al genoemd, dat was een gezichtsscrub. En in die van Kinderchocolade zat een kinderei, wel lekker zo op de eerste dag haha.
Zijn er vanaf nu ook adventkalenders in de sale dat jullie weten? Ik wil er nog steeds eentje bij hebben.
Ik ook hetzelfde!
Kent iemand hier nog online adventskalenders? Bijv. waar je iedere dag met een prijsvraag mee kan doen.
Ik heb die van Douglas, vandaag mee begonnen. Zo leuk om te doen, eerste keer dat ik zo’n kalender heb.
Ik heb net nog een koffiekalender gekocht voor erbij voor 7 euro ipv 13, maar weet niet of dat is wat je zoekt hahaw
Late reactie maar nog bedankt voor de tips voor de adventkalender voor mijn vriend @Lichtknopje, @Reflect, @whosthatgirl en de anderen. Ik heb de kalender uiteindelijk aangevuld met een boek, een plantje, en een sleutelhanger. Hij was gisteren een beetje overdonderd want hij begreep al niet waarom ik de afgelopen week al met zijn kerstcadeau bezig was (eigenlijk veel langer natuurlijk, maar toen kon ik het nog makkelijk verbergen). Hij is er in ieder geval blij mee!
Jammer! Heb wel een overzicht gevonden van wat erin zit, maar dan zie je natuurlijk ook spoilers 
Maar op basis van wat ik heb gevonden denk ik dat ik deze vandaag had (Yankee 2019 spoiler):

Pomegrante Gin Fizz
Heb hem vanochtend in mijn kantoortje al even aan gehad, en straks eind van de middag weer
Het is toch elke keer zo vroeg donker dat het voelt alsof ik tot diep in de avond aan het werk ben.
Het begint goed! Ik kwam er vandaag achter dat er 25 cadeautje ipv 24
Gratis en voor niks een hele leuke adventskalender: dagelijks een mini voorstelling
Mijn kalender was tijdens de verzending wat beschadigd en nu zitten heel dingen in de verkeerde vakjes (zijn achterlangs geschoten ofzo). Miss heb jij dat ook?