Het adventkalender-topic (Deel 1)

Dag 1 Douglas:

Samenvatting

4 likes

Dag 1 van the body shop ultimate

Samenvatting

afbeelding full size

7 likes

Ik heb de koffiekalender besteld vanaf deze site, afgelopen donderdag en de kalender is nog niet bezorgd, ik zou het je niet aanraden om hier te bestellen (tenzij je het niet erg vindt om de kalender later te geven)

1 like

Ik had een andere smaak :wink: (M1412)

:smirk:

1 like

Exact hetzelfde als vorig jaar, zo flauw!

Dag 1 van Asos en Goodiebox:

Samenvatting

7 likes

Wauw, die zien er mooi uit!

1 like

Lush dag 1:

Samenvatting

Nu heerlijk in bad met deze:

14 likes

Ik had in mijn Nivea kalender en mini bodylotion vandaag. De klassieke blauwe variant

image

Mijn buit! Mijn wijnkalender is bezorgt bij een afhaalpunt en ik ben lui dus die moet ik nog ophalen, en die van cadbury is zowat leeg al :sweat_smile:

7 likes

Die producten in de Clinique kalender worden met het jaar kleiner of ligt dat aan mij :rofl:?

Soap & Glory dag 2

Samenvatting

Hele subtiele zoete geur

10 likes

Mijn buit van vandaag.

Samenvatting

In de zelfgemaakte kalenders zat vandaag een foto opdracht en een tegoedkaartje voor een massage.

2 likes

Vandaag mymuesli havermout appel pruim kaneel
Dolce gusto Zoégas Mollberg’s

4 likes

Wat leuk dat daar een kalender van is!
Ik ken dat merk echt pas sinds kort anders had ik hem ook gekocht haha :grin:

1 like

Kunnen we ook afspreken dat de inhoud van de vakjes in spoilers komt? Nu weet ik al wat er in mijn H&B kalender zit voor ik het vakje open maak…

15 likes

Waarom kijk je dan nu in dit topic? :stuck_out_tongue: Alle adventskalanders zijn gekocht dus wat verwacht je dat hier nog gezegt gaat worden?

4 likes

Nou, ik vind het ook heel leuk om te zien wat er in andere adventkalenders zit, maar maak de mijne pas vanavond open, dus die van Yves Rocher sla ik dan over.

1 like

Ik vind het best stom wat er in de H&B kalender zit :frowning: zou beter zijn geweest als je van te voren kon invullen wat je huidskleur is, we zijn toch niet allemaal beige. Snap dat het een tester is maar vind het ook problematisch dat er maar een kleur tester is

3 likes