Het adventkalender-topic (Deel 1)

Kiehl’s advent kalender

Dag 1

Samenvatting

5 likes

Jammer! Heb wel een overzicht gevonden van wat erin zit, maar dan zie je natuurlijk ook spoilers :frowning:

Maar op basis van wat ik heb gevonden denk ik dat ik deze vandaag had (Yankee 2019 spoiler):

Pomegrante Gin Fizz

Heb hem vanochtend in mijn kantoortje al even aan gehad, en straks eind van de middag weer :blush: Het is toch elke keer zo vroeg donker dat het voelt alsof ik tot diep in de avond aan het werk ben.

2 likes

Het begint goed! Ik kwam er vandaag achter dat er 25 cadeautje ipv 24

Gratis en voor niks een hele leuke adventskalender: dagelijks een mini voorstelling

8 likes

Mijn kalender was tijdens de verzending wat beschadigd en nu zitten heel dingen in de verkeerde vakjes (zijn achterlangs geschoten ofzo). Miss heb jij dat ook?

Dag 1 Douglas:

Samenvatting

4 likes

Dag 1 van the body shop ultimate

Samenvatting

afbeelding full size

7 likes

Ik heb de koffiekalender besteld vanaf deze site, afgelopen donderdag en de kalender is nog niet bezorgd, ik zou het je niet aanraden om hier te bestellen (tenzij je het niet erg vindt om de kalender later te geven)

1 like

Ik had een andere smaak :wink: (M1412)

:smirk:

1 like

Exact hetzelfde als vorig jaar, zo flauw!

Dag 1 van Asos en Goodiebox:

Samenvatting

7 likes

Wauw, die zien er mooi uit!

1 like

Lush dag 1:

Samenvatting

Nu heerlijk in bad met deze:

14 likes

Ik had in mijn Nivea kalender en mini bodylotion vandaag. De klassieke blauwe variant

image

Mijn buit! Mijn wijnkalender is bezorgt bij een afhaalpunt en ik ben lui dus die moet ik nog ophalen, en die van cadbury is zowat leeg al :sweat_smile:

7 likes

Die producten in de Clinique kalender worden met het jaar kleiner of ligt dat aan mij :rofl:?

Soap & Glory dag 2

Samenvatting

Hele subtiele zoete geur

10 likes

Mijn buit van vandaag.

Samenvatting

In de zelfgemaakte kalenders zat vandaag een foto opdracht en een tegoedkaartje voor een massage.

2 likes

Vandaag mymuesli havermout appel pruim kaneel
Dolce gusto Zoégas Mollberg’s

4 likes