Dag 1 Douglas:
Dag 1 van the body shop ultimate
Samenvatting
full size
Ik heb de koffiekalender besteld vanaf deze site, afgelopen donderdag en de kalender is nog niet bezorgd, ik zou het je niet aanraden om hier te bestellen (tenzij je het niet erg vindt om de kalender later te geven)
Ik had een andere smaak
(M1412)

Exact hetzelfde als vorig jaar, zo flauw!
Wauw, die zien er mooi uit!
Ik had in mijn Nivea kalender en mini bodylotion vandaag. De klassieke blauwe variant

Mijn buit! Mijn wijnkalender is bezorgt bij een afhaalpunt en ik ben lui dus die moet ik nog ophalen, en die van cadbury is zowat leeg al 
Die producten in de Clinique kalender worden met het jaar kleiner of ligt dat aan mij
?
Mijn buit van vandaag.
In de zelfgemaakte kalenders zat vandaag een foto opdracht en een tegoedkaartje voor een massage.
Vandaag mymuesli havermout appel pruim kaneel
Dolce gusto Zoégas Mollberg’s
Wat leuk dat daar een kalender van is!
Ik ken dat merk echt pas sinds kort anders had ik hem ook gekocht haha 
Kunnen we ook afspreken dat de inhoud van de vakjes in spoilers komt? Nu weet ik al wat er in mijn H&B kalender zit voor ik het vakje open maak…
Waarom kijk je dan nu in dit topic?
Alle adventskalanders zijn gekocht dus wat verwacht je dat hier nog gezegt gaat worden?
Nou, ik vind het ook heel leuk om te zien wat er in andere adventkalenders zit, maar maak de mijne pas vanavond open, dus die van Yves Rocher sla ik dan over.
Ik vind het best stom wat er in de H&B kalender zit
zou beter zijn geweest als je van te voren kon invullen wat je huidskleur is, we zijn toch niet allemaal beige. Snap dat het een tester is maar vind het ook problematisch dat er maar een kleur tester is