Wat leuk dat daar een kalender van is!
Ik ken dat merk echt pas sinds kort anders had ik hem ook gekocht haha
Kunnen we ook afspreken dat de inhoud van de vakjes in spoilers komt? Nu weet ik al wat er in mijn H&B kalender zit voor ik het vakje open maak…
Waarom kijk je dan nu in dit topic? Alle adventskalanders zijn gekocht dus wat verwacht je dat hier nog gezegt gaat worden?
Nou, ik vind het ook heel leuk om te zien wat er in andere adventkalenders zit, maar maak de mijne pas vanavond open, dus die van Yves Rocher sla ik dan over.
Ik vind het best stom wat er in de H&B kalender zit zou beter zijn geweest als je van te voren kon invullen wat je huidskleur is, we zijn toch niet allemaal beige. Snap dat het een tester is maar vind het ook problematisch dat er maar een kleur tester is
Nou zeg, het is toch leuk om te zien wat anderen krijgen. Als je het in een spoiler zet, wat het meerendeel gewoon doet, kun je toch kiezen wat je wil zien.
Ja ik snap m ook niet. Ben zelf glow in the dark bleek dus Dat soort dingen werken nooit bij mij. En als je huid donkerder is kun je ‘m ook weggooien. Dan liever een gewone dagcrème. Ik had trouwens in het eerste vakje een dagcrème terwijl er op de beschrijving nachtcrème stond, misschien komt die later dan nog :’)
Nouja, ik vind het niet vreemd dat hier de dingen van die dag al openlijk besproken worden, maar als de rest wel behoefte heeft aan spoilers is dat ook prima.
Hebban heeft er een met e-booken
Zelf zou ik spoilers ook fijn vinden voor als ik die van mij later open maak, en ik hou ook een kalender voor januari zodat ik gewoon door kan gaan haha. Ik kijk niet altijd welk topic ik open dus zonder spoilers is de kans groot dat ik per ongeluk wat zie en dat is jammer. Maar ik snap ook wel dat neit iedereen zin heeft om spoilers te gebruiken en het is nou eenmaal december dus we weten ook wel dat anderen vakjes openen
Hierbij dag 1 en 2 van de Bijenkorf, Zalando en Douglas
Het ampul is een moisturizer!
Huh heb jij iets anders gekregen dan ik op dag 1 (bijenkorf)? Ik had een flesje van de ordinary!
Ik heb stiekem al verder gekeken (en 1 product al gebruikt) en die zit idd er verder in een van de vakjes!
Klagen over spoilers in dit topic vind ik hetzelfde als klagen over spoilers van een serie die al uitgezonden is. Het is toch logisch dat hier over de cadeautjes gepraat wordt.
Mij maakt het niet echt uit. Ik heb het voor nu wel in een spoiler/samenvatting staan. Dan kom je toch iedereen tegemoet. Degene die het wil zien, kijkt er gelijk naar. En de gene die nog het vakje moet openen kan dat later doen.
Lush dag 2:
Handcrème vandaag van Nivea. Flinke tube van 100 ml
Had kleinere verpakkingen verwacht.
Gister was ook 75ml
Dit is echt Superleuk!
Welke adventskalander heb jij?
- H&b
- Clinique
- tbs
- khiels
- yves rocher
- Asos