Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik heb een adventskalender met elke dag een ander potje kruiden van Just Spices, en eentje van Luville met accessoires voor een kerstdorp haha. M’n vriend heeft die van mymuesli en van Lego Star Wars en we gaan elkaar iedere dag een vlogje sturen met een unboxing van die dag :joy:

3 likes

Dag 2 Douglas:

Samenvatting

1 like

Ah zo’n bierkalender vind ik echt héél leuk!

1 like

Ik heb uit die van Asos van vorig jaar de dagcrème hiervan maar ik vind deze en dat masker zo’n typische geur hebben. Vind het ook niet echt lekker ofzo? Wel jammer

Ik heb zelf een adventkalender samengesteld van 12 dagen, dus daar begin ik later mee.
Om de pijn een beetje te verzachten heb ik er ook 1 van Look o Look zodat ik nu al kan beginnen. Haha!

Dag 1 en 2

9 likes

Alright meeste stemmen gelden, is goed hoor. Dan probeer ik dit topic te vermijden tot ik het vakje geopend heb.

1 like

Joeseph’s, goodiebox, mymuesli vegan, Ilchester
2 dec

4 likes

Holland and Barrett, Yves Rocher en Asos. En in min zelfgemaakte zat een zak chips :heart_eyes:

2 likes

Soap & Glory dag 3

4 likes

Dat roze gevaarte is een pen. Ik geniet wel elke ochtend van de combinatie muesli en thee. Perfect matchende kalenders.

5 likes

Wow die van mijn meusli vegan was echt de beste tot nu toe!! :star_struck:

Havermout naturel :joy::joy::joy:

4 likes

Ik heb de kalender van paper&tea en dit waren dag 1 en 2

6 likes

Ik heb bij de Jumbo ook nog een clipper advent theekalender gekocht. En de zakjes zijn zo schattig

15 likes

Ik heb deze ook! Vind ze best lekker tot nu toe.

Heb je deze recent gekocht in een fysieke winkel? Ik zoek deze ook nog, maar zag online dat hij overal uitverkocht was! Anders ga ik het nog even proberen bij een Jumbo hier in de stad!

Nu net

1 like

Ik heb de Lipton kalender bevalt overigens prima tot nu toe en er zitten 2 zakjes per keer in, wat best wel chill is
dag 1: jasmijn
dag 2: Peach/mango
dag 3: Tropical fruit

1 like

Pickwick:

Dag 1 - Aardbei
Dag 2 - Earl Grey
Dag 3 - Citrus Rooibos

Ik had ook ooit de Clippers adventskalender, vorig jaar of het jaar daarvoor. Ik vond het toen geen succes. Halverwege de kalender begon hij opnieuw (dus je had maar 12 smaakjes) en het merendeel van de smaakjes vond ik niet zo heel lekker.

2 likes

Ik vind de h&b kalender tot nu toe echt heel leuk, beetje gek om te zeggen na drie dagen maar ik vind alles tot nu toe top en heb hoge verwachtingen voor de rest!

4 likes

Ik heb de Lookfantastic kalender en ik ben echt blij met de opbrengst tot nu toe!

18 likes