Ik heb een adventskalender met elke dag een ander potje kruiden van Just Spices, en eentje van Luville met accessoires voor een kerstdorp haha. M’n vriend heeft die van mymuesli en van Lego Star Wars en we gaan elkaar iedere dag een vlogje sturen met een unboxing van die dag
Ah zo’n bierkalender vind ik echt héél leuk!
Ik heb uit die van Asos van vorig jaar de dagcrème hiervan maar ik vind deze en dat masker zo’n typische geur hebben. Vind het ook niet echt lekker ofzo? Wel jammer
Ik heb zelf een adventkalender samengesteld van 12 dagen, dus daar begin ik later mee.
Om de pijn een beetje te verzachten heb ik er ook 1 van Look o Look zodat ik nu al kan beginnen. Haha!
Dag 1 en 2
Alright meeste stemmen gelden, is goed hoor. Dan probeer ik dit topic te vermijden tot ik het vakje geopend heb.
Dat roze gevaarte is een pen. Ik geniet wel elke ochtend van de combinatie muesli en thee. Perfect matchende kalenders.
Wow die van mijn meusli vegan was echt de beste tot nu toe!!
Havermout naturel
Ik heb deze ook! Vind ze best lekker tot nu toe.
Heb je deze recent gekocht in een fysieke winkel? Ik zoek deze ook nog, maar zag online dat hij overal uitverkocht was! Anders ga ik het nog even proberen bij een Jumbo hier in de stad!
Nu net
Ik heb de Lipton kalender bevalt overigens prima tot nu toe en er zitten 2 zakjes per keer in, wat best wel chill is
dag 1: jasmijn
dag 2: Peach/mango
dag 3: Tropical fruit
Pickwick:
Dag 1 - Aardbei
Dag 2 - Earl Grey
Dag 3 - Citrus Rooibos
Ik had ook ooit de Clippers adventskalender, vorig jaar of het jaar daarvoor. Ik vond het toen geen succes. Halverwege de kalender begon hij opnieuw (dus je had maar 12 smaakjes) en het merendeel van de smaakjes vond ik niet zo heel lekker.
Ik vind de h&b kalender tot nu toe echt heel leuk, beetje gek om te zeggen na drie dagen maar ik vind alles tot nu toe top en heb hoge verwachtingen voor de rest!