Ik was zo teleurgesteld he hahaha mijn moeder heeft de gewone havermout kalender en die krijgt zo veel lekkers
maar ja nadeel van vegan. Wij krijgen ooit wel thee en chocola!!
Hahaha, ja ik zat ook te zoeken naar het smaakje, maar die was er niet
Ja ik hoop dat we morgen thee krijgen!
In de nyx zat een lipgloss vandaag. Kleur die iedereen ook wel staat. Tot nu toe prima.
Hb en rituals al genoemd. Die bodymist ruikt best sterk, had even gesprayed. En nu na een uur neemt ie wat af, of ik ben eraan gewend.
Soap en glory ziet er leuk uit. Als die toevallig in de aanbieding komt misschien er nog bij.
Ik heb een adventkalender voor mn kat maar het is nu al de derde dag dat ze de snoepjes niet lekker vind en laat liggen. Groot succes dus
Hier zijn we inmiddels begonnen met een mymuesli kalender, de verse theekalender van mein genuss, een Lipton thee kalender, een Lindt 1001 weihnachten chocolade kalender en de Ritter sport chocolade kalender. Voor de hond hebben we wilderness wolf.
De mein genuss thee kalender overtreft alle verwachtingen, wat een zalige thee. De muesli waar iedereen zo over riep, daar ben ik nog niet helemaal wild van, misschien komt dat nog.
De hond heeft ook geen klachten met haar kalender.
Wow okay deze thee kalender haal ik volgend jaar
Wauw, deze ziet er echt goed uit!
Oehh zo mooi
En de thee is ook zalig, er schijnt ook een kruidenkalender van te zijn, maar daar heb ik niet zoveel mee.
Heb een dilemma. Ik heb een thee kalender besteld van you.r. Dail.y te.acup. Ik kreeg 28 november een berichtje van postnl dat ie onderweg zou zijn en later op de dag dat ie geleverd was. Wat niet zo was. Gemaild met hun en prima oplossing, ze sturen een nieuwe als de andere er met een paar dagen niet is. 1 Dec gemaild dat ie er nog steeds niet is, ze sturen een nieuwe. Beide kalenders krijg ik vandaag tegelijk. Dus ik mail of ik er 1 terug moet sturen uit coulance, had verwacht dat ze zou zeggen hou maar gewoon. (al heb ik wel voor maar 1 betaald natuurlijk).
Nu krijg ik de optie âkan je hem toevallig doorverkopen aan iemand die je kentâ: dat ik zelf de kalender aan vrienden geef en zij het geld naar haar overmaken. Of optie 2, zij kent nog wel iemand en stuurt mij een verzendlabel en dan kan ik hem op de post doen.
Nou, ik weet niet wat ik moet reageren. Ik ga echt geen vriendin vragen of ze 25 euro over wil maken omdat er iets mis ging met de post en diegene dan een kalender geven die dan al 4 of 5 dagen over de advent periode heen is . En ik heb ook geen zin om een label te printen, plakken en naar het postkantoor te moeten brengen voor een onbekende.
Het gevoel van een cadeautje voor mezelf is er wel af zo. Wat zouden jullie zeggen?
Hee ik had een andere bij Pickwick!
Ik heb er ook eentje zelf gevuld, de kalender is gekocht bij Amazone.de.
De eerste 5 dagen is Sint gerelateerd, kleinkind is er heel blij mee, alleen al om dat snoetje te zien is het het werk waard.
Ja er zijn dus kalenders waarbij de achterkant klopt en kalenders waar het anders in zit. @FrauHelga heeft precies dezelfde volgorde weer als mij.
Vind het verrassings effect wel leuker zo.
Terug sturen kost wel net zo veel moeite als doorsturen naar niemand natuurlijk
Oh echt haha, dat wist ik niet! Leuk inderdaad
Al vraag ik me af hoe lang het duurt. Post nl loopt enorm achter en ik wacht op sommige pakketjes al dagen !
(Kreeg zelfs via PostNL een mailtje met een cadeautje,gratis klikkie fotoâs)
Ja duurt echt lang met bestellingen, ik wacht op sommige dingen nu al meer dan een week. Maar dit is wel brievenbuspost dus gaat wellicht sneller. Ga sowieso reageren dat ik optie 1 vreemd vind voelen. Jullie hebben wel gelijk over dat ik 'm anders ook moest retourneren @tuula en @maison en @Victoria
Maar als alles goed gegaan was had ik natuurlijk niets hoeven retourneren dus dat is waarschijnlijk waar mân gevoel vanâ weinig zin inâ in zit. Ik kreeg hem sowieso al te laat binnen voor de advent periode wat ik ook raar vind. Nouja beetje andere verwachting had ik erbij gewoon. En ze had al gezegd dat dit bij meer mensen mis was gegaan, dus als die bijv niet eerlijk hebben gezegd er 2 gekregen te hebben⊠Nouja jammer gegaan allemaal. En naar het postkantoor gaan voelt sinds mân burnout echt als een opgave dus niet zo makkelijk als normaal.
1 sint verrassingsei
2 marsepeinen varkentje
3 stempel stiften
4 sint verrassingsei
5 kikker en muis snoep
6 handschoenen met spinnen
7 snoepblokje
8 rubberen slang (sneak preview)
9 klei 2x
10 smiley sleutelhanger
11 spinrag (Halloween)
12 snoepblokje
13 kerst kwartet
14 choco 2 kerst poppetje
15 vingerpoppetjes roodkapje
16 chocolade munten
17 klei 2x
18 auto
19 Spiderman sokken
20 kerstbal chocolade
21 kerst puzzeltje
22 Spiderman sokken
23 kerst memorie
24 2 houten engeltjes voor in de boom + muziekdoosje âwe wish you a merry Christmasâ +3 kerstchocolaatjes
Dan zeg je gewoon wegens medische redenen kun je hem niet naar het postkantoor brengen. Dan regelt zij maar dat dhl hem bij jou thuis ophaalt.
Ze heeft ze gewoon te laat verstuurd. Het was al bekend dat PostNL vertraging ging oplopen.