Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ja ze was ook te laat. Kreeg tussendoor al 2 keer een mailtje dat er veel vragen waren naar waarom de kalender nog niet verstuurd was met uitleg enzo. Vorig jaar hadden ze ook een kalender zag ik hier (daarom dit jaar besteld), dan denk ik ook, leer daarvan en zorg dat het dit jaar ruim op tijd klaar is, maarja. Heb al gemaild over optie 2. En @tuula ja heb je gelijk in, maar ik kan niet liegen

1 like

Ja apart he! Klopt de smaak wel met wat er op de achterkant staat?

Alleen lopen die 12 dagen van 25 december tot 5 januari (of 26 december tot 6 januari in NL) dus het klopt niet helemaal om ze de 12 dagen voor kerst te doen haha

Ja! 36 dagen cadeautjes :cool:

6 likes

Deze past hier ook wel.

22 likes

Nee blijkbaar niet haha, had ik niet naar gekeken voor het verrassingseffect. Maakt verder ook helemaal niks uit, ben blij met m’n theetjes elke dag. Normaal vergeet ik vaak dat ik ook een kopje thee kan zetten en nu heb ik het elke dag gedaan. Vandaag zelfs thermos fles met theewater meegenomen naar de bieb haha. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

In de YC-kalender vandaag een votive van de geur Holiday Hearth. Hij ruikt echt fantastisch. Alsof iemand suikerkoekjes in een open haard heeft gedonderd. :heart_eyes:

14 likes

Lush dag 3:

10 likes

De Holland and Barrett kalender is nu met 50% korting in de winkel te krijgen! Ik ga morgen direct kijken. Online is hij uitverkocht.

1 like

Lijkt me echt zooooo’n leuke kalender!

1 like

Deze zin was overtuigend genoeg voor een kleine bestelling bij Swietarts inclusief deze kaars. :joy:

5 likes

Buit van vandaag

De Bijenkorf ——>> clinique
Zalando —->> een oogschaduw in potje
Douglas een spons ??

4 likes

Serieus die van Douglas koop ik nooit meer! Heb al stiekem verder gekeken. De zalando en de bijenkorf zijn leuk.

Van asos een masker en van goodiebox een creme (waar een gaatje in de tube zit :frowning: )

1 like

Wilde jullie toch nog even de adventskalender tonen die ik voor mijn vriend heb gemaakt :smiley:

18 likes

Huh haha toch wel een speciale spons of wat? :sweat_smile:

Ik ben er ook echt mega blij mee! De doos ruikt al echt heerlijk!

1 like

Hahaj @Crumbleen ik hebben er een van 31 dagen voor elkaar gemaakt

1 like

Douglas dag 3:

1 like

Ik vind die adventskalenders wel echt een ultiem selfcare momentje geven! (Heb er één met koekjes, één met chocolaatjes en dan Yankee Candle erbij en H&B voor de cadeautjes)
Zou dit wel willen doorzetten! Als er leuke aanbiedingen komen dan ga ik daar gebruik van maken. Zie dat die van Dr Hauschka op veel plekken in de aanbieiding is, maar dan ook vaak uitverkocht. Zou nog wel een thee kalender willen dan en misschien die van Alverde als ie nog te krijgen. Wel jammer dat mijn self care momentjes zoveel materialisme behoeven :thinking: