Het adventkalender-topic (Deel 1)

Balea

Samenvatting

1 like

Paarse body shop

Samenvatting

1 like

MAC dag 4

Summary

MAC pigment in kleur ‘Rose’

1 like

Klopt en de wat Bush mini detangler rond de €10,-. Eigenlijk doet dat er natuurlijk niets toe, maar het is stiekem wel leuk.

Jaa klopt. Maar ik verbaasde me meer omdat die van dag 1 zo klein is haha.

Nou, ben ik weer hoor, over mijn bier adventkalender. Maandag eindelijk contact gehad met de klantenservice. Ze zouden het die dag of uiterlijk dinsdag versturen. Het is woensdag en het pakket is nog steeds niet verzonden. Heb nu maar gemaild dat ik mijn geld terug wil. Niet echt een leuke verrassing meer om een week te laat een adventskalender aan mijn vriend cadeau te doen :roll_eyes:

2 likes

Ik ga deze vannacht direct uitproberen! Ben benieuwd haha

Ik ook! Heb al een beetje opgesmeerd en het leek een olie, maar misschien kneep ik niet hard genoeg?

Bij de ultimate bodyshop kalender kreeg ik de Shine Lip Liquid in de kleur apple taffy Kleur vind ik mooi staan.

foto

5 likes

Dag 4 van de Asos adventkalender: de cream on nourishing body cream van Rituals in de geur flamingo flower & pink grapefruit. Ik smeer me nu 2x daags in met body lotion, dus ook dit cadeautje komt weer heel goed van pas. En het ruikt super lekker!

5 likes

Die van mij is eerder een soort gel! Heb alvast iets op gedaan en lijkt wel goed te zijn! Zit geen gek smaakje aan ofzo gelukkig want daar hou ik echt niet van en ruikt ook redelijk neutraal.

Ik heb vandaag geen koffie gedronken want brak maar het smaakje was Irish cream. Komt morgen wel, samen met die van morgen.

1 like

Ik vind m fijn!

Ik wou de Pukka thee adventskalender kopen op bol.com maar de aanbieding is alweer voorbij :sleepy:

Dag 4 van Nyx

Het is een candy slick lip gloss in de kleur cream bee. Deze had ik al maar was ik kwijt geraakt, dus top dat ik hem terug heb!

Dag 5 is best wel groot dus hoop dat er wat leuks inzit!

3 likes

Dag 4 is een zakje losse thee! Straks meteen opdrinken😍

5 likes

Misschien heb ik 'm net helemaal opengemaakt… :joy::joy::joy::see_no_evil:

4 likes

Aw nou :slightly_frowning_face:

Ben nog altijd aan het wachten tot m’n kaas kalender komt. Kon volgens A.mazon tot 7 december kunnen duren, mehh. Maar dan mag ik wel meerdere vakjes openen. Zodra ie binnen is, zal ik wel delen wat er zoal voor kaasjes in zitten voor de nieuwsgierigen! :slightly_smiling_face:

5 likes

@Tessa zó jaloers op jouw MAC kalender. M’n vriendin heeft hem ook, echt wat een fantastisch ding. Ik ga hem mezelf volgend jaar cadeau doen denk ik (30 nov jarig, dus top).

Oh ja mijn Ciaté nagellak advent begint leuker te worden! Beetje een valse start met de eerste 2 dagen, maar de 2 daarna waren wel leuk gelukkig.

1 like