Wat leuk!! Ik ben er heel benieuwd naar.
Voor degenen die het Zoutpad hebben gelezen: kennelijk is er best het een en ander aan dat verhaal gelogen. Hier allemaal te lezen in de observer: The real Salt Path: how a blockbuster book and film were ...
Ik moet zeggen dat ik tijdens het lezen van het boek ook wel vermoedens had dat zij niet zo onschuldig waren aan hun eigen faillissement als het werd afgeschilderd. Maar dit had ik zeker niet verwacht! Lijkt me ook echt kut voor degenen die door hen gedupeerd zijn, om te moeten aanzien hoe de schrijfster met zo’n leugenachtig verhaal zo succesvol is geworden.
Haha ja ik las het en moest ook meteen denken aan echte mannen eten geen kaas. Kennen jullie dat boek nog? Daar bleek ook weinig van te kloppen. Heel raar was dat want ik dacht dat het echt was en vond het zo vreselijk en heftig allemaal en toen klopte het niet/was het niet zo gegaan. De eerste keer dat ik me kan herinneren dat ik zo vol in iets getrapt was.
Ja nu je het zegt inderdaad! Ik heb dat boek zelf nooit gelezen maar ik herinner me de ophef nog wel.
Jaa ik zag dit ook al gisteren! Had bij het lezen van het boek altijd wel het idee dat het aangedikt was/niet helemaal klopte, maar heb het eigenlijk ook niet echt gelezen als een waargebeurd verhaal. Zo voelde het gewoon niet? Niet eens bewust ofzo maar het voelde allemaal een beetje gek.
Dankjewel!! Als het goed is heb ik net de Goodreads pagina kunnen activeren: link
En wow echte mannen eten geen kaas, wat een flashback. Volgens mij heb ik er ooit op de middelbare school een schoolopdracht over geschreven. Vraag me af wat ze nu doet nu dat boek grotendeels onwaar blijkt te zijn?
Ik heb dit boek van een collega gekregen maar nog niet gelezen. Ben er nu juist wel extra benieuwd naar
Proficiat, wat gaaf! Ik heb je vorige enkele weken geleden nog gelezen op vakantie, heel benieuwd naar je tweede.
Ik vond dit echt een kutboek en vond die hele rechtszaak in dat boek al heel ongeloofwaardig overkomen. Net als heel veel andere dingen in het boek
Het verbaast me dus niks dit nieuwsbericht. Mja het is ze wel gelukt om een bestseller te schrijven ondanks alles.
Ik had pas Call Me By Your Name gelezen en ik vond het echt een mooi boek.
Nu ben ik aan Find Me begonnen, wat een soort vervolg is. Maar wat is dit een verschrikkelijk boek omg, de laatste keer dat ik een boek zo erg haatte was toen ik The Alchemist las.
Ik zit gewoon letterlijk de hele tijd zo:
En ik ben pas halverwege Heeft iemand anders dit boek ook gelezen?
Ik ben in The Wedding People begonnen.
Ben nu bij bladzijde 150 maar moet me er echt doorheen worstelen.
Iemand dit het boek ook gelezen heeft, wordt het beter naarmate het verhaal vordert?
Ik vind dit boek zo de hype niet waard en haar zelfmedelijden door het boek heen mega storend, dus deze rapportage klinkt helemaal in lijn.
Ik vond dit vanaf het begin een topper en kon steeds niet wachten om door te lezen, dus miss is dit niet jouw boek
Ik vond hem prachtig; maar vond het wel een heel introspectief boek, niet heel plotrijk. Dus het is niet alsof het halverwege ineens gaat lopen als een trein ofzo. Denk dat je na 150 pagina’s wel door hebt of het wat voor je is.
Besloten toch nog even door te lezen.
Mocht ik er alsnog niet doorkomen dan leg ik’m eerst aan de kant.
Heb dit boek ooit op aanbeveling van een crush gelezen, die was er helemaal lyrisch over. Crush was daarna meteen voorbij
Ja! Ik had ook tijdens het lezen een paar keer zo’n idee van: mmm klopt dit allemaal wel?
Die heb ik gelezen, zal niets verklappen. Veel leesplezier!
Hebben jullie gezien dat er op 20 september een lezersmars wordt georganiseerd in Utrecht? Je kan nu ook al mee doen door virtueel een boek in te sturen dat staat voor vrijheid. Ik ben wel benieuwd welk boek jullie zouden uitkiezen en waarom. Ik ben zelf al aan het nadenken maar er zijn zoveel opties, ik kan nog niet kiezen.