Leuk, dankje voor de tip!
Mijn juli boeken.
Call Me By Your Name: prachtig, ik had de film al gezien dus ik wist niet of het boek veel zou toevoegen maar ik vond hem wel heel mooi.
Find Me: zat gratis bij het eerste boek anders had ik hem niet gelezen maar dit boek was echt afschuwelijk, ik vind nu zelfs Call Me By Your Name minder mooi hierdoor.
The Pisces: nog een verschrikkelijk boek, ik heb helemaal geen moeite met de âraarheidâ van dit boek maar de hoofdpersoon is gewoon super irritant en egoĂŻstisch. En er zit in een stuk in over een dier waar ik serieus om moest janken en wat zo onnodig was.
Death Valley: geen idee waarom ik deze wilde lezen na de haat die ik voor Melissa Broder voelde na The Pisces maar dit boek is wel ok. Niet geweldig, niet slecht. Wel weer een egoïstisch hoofdpersoon⊠ik zie een patroon
NRC heeft nu zomerpodcasts over boekgenres, leuk! Gaat oa over âcosy booksâ vanuit Japan / Korea, maar ook waar een goede misdaadboek over hoort te gaan etc.
Oh leuk!
heb m ook net uit en ben het helemaal met je eens! baalde dat ie niet langer was, echt van genoten (en mocht iemand tips hebben voor vergelijkbare boeken hoor ik het graag)
Wat leuk, waar kan ik dit vinden? Zag het op spotify/google niet zo snel.
Doet me qua omslag en omschrijving echt denken aan I Hope This Finds You Well maar dat vond ik zoân zeikerig kutboek dat ik het niet heb uitgelezen en ook dit boek niet wil lezen
Leuke tip inderdaad! Ik heb ze wel kunnen vinden via Spotify. De podcast heet NRC Vandaag en de aflevering van vandaag heeft een titel met Koffiebar.
hahaha ja als ik daar de beschrijving van lees klinkt het ook wel meer als een zeikboek. was deze zeker niet!
Ja op Spotify onder âNRC vandaagâ en dan de laatste 3 afleveringen! Komen er nog meer: is een boekenweek.
Haha ik vond die nog best leuk (cringy wel), maar ik houd ook wel van een goed potje zeiken.
Ik wou op een handige manier mijn kookboeken sorteren, zodat ik makkelijker kan terugzoeken welke ik al heb. Dacht ik doe gewoon zo een âshelfâ bij GoodReads maar nu kent hij een paar boeken niet, zooo irritant.
Ik gebruik soms Listy voor dat soort lijstjes, daar kun je ook overzichten bijhouden van o.a. boeken. Ik weet alleen niet hoe goed hun kookboekendatabase is.
Ik moest gelijk denken aan kleinigheden geschreven door Nele Pollatschek. Zelf vond ik dat er veel te veel in gevloekt werd dus ik heb hem weg gelegd maar ik vind het wel jammer want het is een leuk uitgangspunt, niet al te dik maar wel een boeiend hoofdpersoon
Je kan boeken op Goodreads laten toevoegen door een Goodreads librarian, daarvoor kun je verzoeken doen in een groep (ik weet even niet hoe ie heet).
Ik heb zometeen de eerste bijeenkomst van mijn fysieke boekenclub! Vind het best spannend, het is lang geleden dat ik iets in mn eentje ben gaan doen met mensen die ik niet ken. Maar niemand kent elkaar dus dat scheelt.
We hebben Unhoneymooners/ Echt genoten gelezen. Heel leuk boek, was alsof je een romantische komedie keek maar dan in een boekvorm haha.
Ah ik morgen vanuit dezelfde app, ook voor de eerste keer! Ik vind het ook heel spannend maar gelukkig komen er maar 5 mensen (van de 13 ofzo die in de groepsapp zitten). Hoop dat je een leuke bijeenkomst hebt!
Wij waren met 9! Best een grote groep en we zaten op een terras aan een lange tafel, kon daardoor niet alles helemaal mee krijgen. Maar was leuk! Wel ff ongemakkelijk in het begin maar dat ging best snel weg.
Ik pakte uit een minibieb âHonderd jaar eenzaamheidâ -Gabriel GarcĂa MĂĄrquez , echt geniale dingen zitten erin met dat magisch realisme maar als je aandacht verslapt ben je zo de draad kwijt, maar kan het ook bijna niet wegleggen door alles wat steeds gebeurd.
Vanuit welke app is dat? Het lijkt me zo leuk een boekenclub